Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک دکمه از بین می‌روند و فرهنگ ملت‌های مختلف با هم ادغام می‌شود، شاید نیاز باشد تا عمیق‌تر با دیدگاه‌های افراد مختلف آشنا شویم. در واقع دنبال کردن محتواهای عمیق یک راه حل خوب برای پر کردن فاصله‌های فرهنگی است. به همین دلیل هم پادکست‌ها در دنیای امروز بسیار پر طرفدار شده‌اند. این محتواهای شنیداری حاوی داستان، گفتگوهای حرفه‌ای و اطلاعات محور و همچنین آموزش‌های کاربردی هستند. افراد زیادی روزانه از طری پادکست‌هایی مثل پادکست جو روگن، زمانی که در ترافیک هستند، با آخرین تحولات جهان و همچنین خاص‌ترین دیدگاه‌ها برای ادامه زندگی آشنا می‌شوند.

با تمام این تفاسیر، برای استفاده از اطلاعات معروف‌ترین پادکست‌های جهان، یک چالش جدی داریم: چالش زبان. از آنجایی که پادکست‌ها اغلب به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند، کسانی که دانش زبان انگلیسی ندارند، محدودیت‌هایی  برای استفاده از اطلاعات هر اپیزود خواهند داشت. اما ما در مدرسه صفر تا صد، این مانع را از بین برده‌ایم و برای راحتی همه‌ی مخاطبان خود، معروف‌ترین پادکست‌های جهان را ترجمه کرده‌ایم.

۴ پادکست برتر یوتیوب که طرفداران بسیار زیادی در تمام جهان دارند، پادکست‌های هستند که تیم ما آن‌ها را به روان‌ترین شکل ممکن ترجمه کرده و در اختیار شما قرار داده است. این پادکست‌ها عبارتند از:

  • The Joe Rogan Experience
  • The Jordan B. Peterson Podcast
  • The Huberman Lab Podcast
  • The Naval Podcast

اما بیایید کمی بیشتر در مورد هر پادکست بدانیم.

جو روگن و پادکست The Joe Rogan Experience

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

جو روگن، کمدین، نظریه‌پرداز ترکیبی هنرهای رزمی، پادکستر و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است. او به عنوان یک کمدین استندآپ شهرت پیدا کرد و با بازی در برنامه‌های تلویزیونی مثل “NewsRadio” و “Fear Factor” شناخته شد. اما به مرور، روگن پادکست خود را جدی‌تر گرفت و The Joe Rogan Experience را مرتب منتشر کرد. او در پادکست خود، مصاحبه‌های طولانی با مهمانانی مثل کمدین‌ها، بازیگران، موسیقی‌دان‌ها، نویسندگان، دانشمندان و متخصصان زمینه‌های مختلف را انجام می‌دهد. این پادکست جزو تاثیرگذارترین پادکست‌های جهان است و می‌تواند روی رشد فردی و شغلی هر شخصی، تاثیر مثبت بگذارد. سبک گفتگویی روگن، پذیرش نظرات متنوع و توانایی در بررسی موضوعات مختلف برای جلب توجه و تاثیرگذاریش باعث افزایش محبوبیت او شده است. اما کدام اپیزودهای این پادکست معروف هستند؟

  • ایلان ماسک: در سپتامبر ۲۰۱۸، جو مصاحبه‌ای با ایلان ماسک، مدیرعامل SpaceX‏ و ‏Tesla داشت که به دلیل رفتار مورد انتقاد ایلان در طول مصاحبه و همینطور بحث‌های مربوط به فناوری، هوش مصنوعی و آینده تسلا، توجهات فراوانی را به خود جلب کرد.
  • جردن پیترسون: ما در ادامه به پادکست بی‌نظیر جردن پیترسون می‌پردازیم، اما نمی‌توانیم از مصاحبه‌های چندگانه جو و جردن چشم‌پوشی کنیم. گفتگوهای آن‌ها در مورد روانشناسی، فلسفه، سیاست و توسعه شخصی است.
  • نیل دگریس تایسون: نیل ستاره‌شناس مشهوری است که تا به حال چندین بار مهمان پادکست روگن بوده و درباره اکتشاف فضا، آموزش علوم و رازهای جهان مورد بحث قرار گرفته است.
  • جوئی دیاز: حضور کمدین جوئی دیاز در پادکست روگن همیشه سرگرم کننده بوده و اغلب داستان‌های جذاب و عجیب و غریبی از زندگی و حرفه یک کمدین در این پادکست بررسی می‌شود.
  • گراهام هنکاک و رندال کارلسون: قسمت‌هایی که جو با گراهام هنکاک، نویسنده و خبرنگار و رندال کارلسون، ژئولوژیست را پوشش می‌دهند، بسیار جذاب است. در واقع آن‌ها در مورد نظریه‌های جایگزین درباره تمدن‌های باستانی، تمدن‌های گمشده و رویدادهای فاجعه‌بار در تاریخ زمین، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این‌ها چند نمونه از اپیزودهای پادکست جو روگن هستند که ترجمه شده‌ی آن‌ها به زبان فارسی را برای مخاطبان خود آماده کرده‌ایم و می‌توانید در وب‌سایت صفر تا صد آن‌ها را بررسی کنید.

جردن پیترسون و The Jordan B. Peterson Podcast

جردن پیترسون یک روانشناس بالینی، استاد دانشگاه، نویسنده و شخصیت معروف کانادایی است. او بخاطر آثارش در زمینه روانشناسی، فلسفه، تحقیقات و نظریه‌های اجتماعی است. پیترسون بیشتر به خاطر دفاع از آزادی بیان، اعتقادات سنتی و برخوردهای انتقادی خود نسبت به جریان‌های سیاسی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

او در سال ۲۰۱۶ با انتشار کتابش به اسم ” ۱۲ قانون برای زندگی: راهنمای عملی برای بهتر زندگی کردن” به شهرت جهانی رسید. شاید این کتاب را خوانده باشید، چون با ترجمه‌های مختلف در کشورهای بسیار زیادی منتشر شده است. حتی بسیاری از مخاطبان این کتاب با کمک گرفتن از ایده‌ها و راهکارهای او، زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را بهبود بخشیدند.

البته پیترسون در مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و پادکست‌های بسیار زیادی حضور داشته و مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را مورد نقد و حتی تحلیل قرار داده است. یعنی از این طریق هم توانسته است با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار کند. خود جردن پیترسون هم یک پادکست بسیار جذاب را مدیریت می‌کند. در این پادکست، مهمان‌های بسیار موفق و مشهوری حضور پیدا می‌کنند و  در مورد موضوعات مختلفی با هم مکالمه دارند. برخی از مشهورترین اپیزودهای پادکست The Jordan B. Peterson Podcast را در ادامه معرفی و بررسی خواهیم کرد.

  • گفتگو با جو روگن: در این اپیزود، جردن پیترسون با جو روگن، کمدین و پادکستر مشهور، درباره موضوهاتی مثل روان‌شناسی، فرهنگ و سیاست گفتگو می‌کند. هر دو شخصیت جذاب و مشهوری هستند و هر دو به دلیل تجربه مشابهی که در تولید پادکست دارند، می‌دانند چطور توجه مخاطب را جلب کنند. به همین دلیل هم این اپیزود بسیار پرطرفدار بوده است.
  • بحث با مایکل شرمر: در این قسمت، پیترسون با مایکل شرمر، استاد ادبیات و نویسنده مشهور، در مورد مسائل مربوط به ادبیات ، فلسفه و جامعه گفتگو می‌کند. این اپیزود از پادکست جردن پیترسون هم به دلیل نکات ظریفی که در خصوص جامعه بیان می‌شود، بسیار مورد توجه بوده و می‌توانید ترجمه فارسی آن را در وب‌سایت صفر تا صد گوش کنید.
  • مصاحبه با دنیل گلمان: در این قسمت، دکتر جردن پیترسون مصاحبه‌ای با دنیل گلمان، روانشناس مشهور، درمورد مسائل مربوط به روانشناسی و روابط انسانی دارد.
  • گفتگو با سم هریس: در این اپیزود، پیترسون و سم هریس، نویسنده و فیلسوف مشهور، درباره مسائلی مثل اخلاق، ایدئولوژی و اعتقادات دیدنی گفتگوی خاص و جذابی دارند.
  • گفتگو با جان پودهورست: در این قسمت، پیترسون با جان پودهورست، روانشناس و نویسنده‌ای که دیدگاه‌های بسیار جذابی دارد، درباره موضوعات مربوط به روانشناسی، فرهنگ و توسعه فردی گفتگو کرده است.

همانطور که گفتیم، ما اپیزودهای زیادی از این پادکست را برای مخاطبان سایت صفر تا صد به فارسی ترجمه کرده‌ایم و می‌توانید آن‌ها را گوش کنید و لذت ببرید.

اندرو هوبرمن و پادکست The Huberman Lab Podcast

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 0 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

دکتر اندرو هوبرمن، یک نوروساینتیست، استاد و پژوهشگر است که به خاطر کارش در زمینه علوم عصبی و علم بینایی او را می‌شناسیم. او استاد دانشکده علوم پزشکی دانشگاه استنفورد بوده و دروس نوروبیولوژی و افتالمولوژی را تدریس می‌کند. تحقیقات هوبرمن روی درک مدارهای عصبی مبنی بر اداراک بینایی، پلاستیسیته مغزی و مکانیسم‌های بازسازی عصبی تمرکز دارد.

این استاد دانشگاه، مدام دانش و نظر خود را از طریق پلتفرم‌های مختلف با عموم مردم به اشتراک می‌گذارد. دکتر هوبرمن، یک پادکست فوق‌العاده موفق هم دارد که ما اپیزودهای مختلف آن را به فارسی ترجمه کرده‌ایم. توصیه می‌کنیم اپیزودهای پادکست اندرو هوبرمن  را گوش کنید و بیشتر سیستم مغز خودتان را بشناسید.

ناوال راویکانت و پادکست The Naval Podcast

ناوال راویکانت یک کارآفرین، سرمایه‌گذار و فردی است که در زمینه دیدگاه‌های کارآفرینی، توسعه شخصی و آگاهی فعالیت می‌کند. او همراه با چند نفر دیگر، AngelList  را تاسیس کرد که یک پلتفرم برای استارتاپ‌ها جهت جذب سرمایه و برای سرمایه‌گذاران، فرصت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های استارتاپی در مراحل اولیه است.

راویکانت را مردم سراسر جهان به دلیل دیدگاه فلسفی خاص و رویکردش نسبت به زندگی و کسب و کار می‌شناسند. او اغلب برای ایجاد خوشبختی، ثروت، انجام تصمیم‌گیری‌های درست و پیگیری کار معنادار، به تفکرات و اندیشه‌هایش می‌پردازد. ایده‌های او درباره رسیدن به موفقیت و رضایت از زندگی، به ویژه در جوامع فناوری و استارتاپ‌ها، توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرده‌اند.

بسیاری از افراد، ناوال راویکانت را به عنوان یک سخنران و نویسنده می‌شناسند. او برداشت‌های خود را از طریق مصاحبه‌ها، پادکست‌ها و پلتفرم‌های مختلف به اشتراک می‌گذارد. دیدگاه‌های تحول‌بخش راویکانت در مورد زندگی و کسب و کار، باعث شده تا او یکی از افراد مورد احترام در دنیای کارآفرینی محسوب شود. اما شاید جالب باشد بدانید که راویکانت یک کار بسیار ارزشمند دیگر انجام داده است که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

او The Naval Podcast را راه انداخت و یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این پادکست، صحبت در مورد کتابش، یعنی “راهنمای خوشبختی و ثروتمندی” است. شاید جالب باشد بدانید که ما در مدرسه صفر تا صد، ترجمه کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت را برای مخاطبان خود ارائه داده‌ایم و می‌توانید از آن‌ استفاده کنید.

سخن پایانی

بررسی و گوش دادن به پادکست‌های معروف و پربیننده جهان به صورت ترجمه شده، باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما می‌شود. خبر خوب این است که مدرسه صفر تا صد، این ۴ پادکست مشهور و جذاب را ترجمه کرده است و شما می‌توانید به راحتی به اپیزودهای مختلف آن دسترسی پیدا کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *