خرید باتری 206

قیمت و خرید باتری ۲۰۶ اصل با گارانتی یکساله

پایگاه خبری دنیای برند، در زمان خرید خودرو اطلاع از نوع باتری مصرفی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید باتری ۲۰۶ را دارید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

در سال ۱۹۹۰ شرکت فرانسوی پژو توانست نسخه های جایگزین پژو ۲۰۵ را به وجود آورد که خودرو کوچک نیرومند و سودآور باشد. با توجه به رقبای خود در آن سال ها، این خودرو جایگزین خودرویی ۲۰۵ شد. بسیاری از کاربران از خودرو ۲۰۶ استقبال زیادی کردند. از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ جز پرفروش ترین خودرو اروپا محسوب می شد. امروزه این خودرو از ماشین های نسبتاً قدیمی در بازار جهان محسوب می شود. در ادامه به تیپ های ۲۰۶ پرداخته و باتری مناسب آن را بررسی می نماییم.

 

نصب باتری برای انواع تیپ های ۲۰۶

پژو ۲۰۶ از لحاظ ساختار بدنه در دو نوع صندوقدار و هاچ بک ساخته شده است که در تیپ های ۱، ۲، ۳ و ۵ شناخته می ‌شود. مدل های صندوقدار آن مانند مدل وی ۱، وی ۲، وی ۸ و غیره است. می توانید از باتری یکسان برای خودروهای ۲۰۶ استفاده نمایید. تکنیک‌ های وجود دارد که در زمان نصب باتری باید به آن توجه نمایید که در ادامه بررسی می کنیم. در ادامه به خرید باتری ۲۰۶ می پردازیم.

منظور از آمپر در باتری پژو ۲۰۶ چیست

در ابتدا نوع کاربری خودرو را مشخص کنید. اگر به صورت مداوم از خودرو استفاده می کنید، باتری با آمپر بالا نیاز خواهید داشت. اگر از خودرو به صورت شخصی استفاده کنید، باتری ۵۰ برای شما کافی خواهد بود. اگر قصد استفاده بیشتر، نصب چراغ های هالوژن، نصب سیستم های قوی را دارید، می توانید از باتری های ۵۵ یا ۶۰ آمپر نصب و استفاده نمایید.

آمپر باتری اهمیت بسیار بالایی دارد و برای بررسی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی سایت تک استارت در ارتباط باشید. همچنین اگر قصد خرید باتری دارید، می توانید با قیمت های مقرون به صرفه برای خودرو ۲۰۶ خریداری نمایید.

بهترین نوع باتری برای ۲۰۶

باتری های پژو ۲۰۶ در دو نوع اسیدی و اتمی تولید می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. معمولاً باتری های اسیدی عمر بالاتری داشته و قیمت بیشتری نیز دارد. می توانید با توجه به نوع مصرف خود باتری مناسبی را خریداری نمایید. به صورت عمده برای خودرو های سواری و سبک باتری های اتمی بهترین گزینه محسوب می شود.

باتری فابریک کارخانه

معمولاً کارخانجات خودروسازی باتری های ۵۰ آمپر ۱۲ ولتی اسیدی در خودرو نصب می نمایند. می ‌توانید در صورت فاسد شدن یا خرابی اقدام به تعویض و نصب باتری های اتمی نمایید. هر باتری به صورت مفید دارای دو الی سه سال عمر بوده و می توانید انواع باتری های وارداتی و یا ساخت داخل را از سایت تک استارت خریداری نمایید. قبل از خرید باتری سعی کنید از مشاوره مجموعه تک استارت جهت خرید بهترین باتری استفاده نمایید. در ادامه به موارد مهم در خرید باتری ۲۰۶ می پردازیم.

فضای نصب باتری در خودرو

یکی از مواردی که بسیاری از خریداران باتری به آن توجه ندارند، فضای موجود در محل نصب باتری خودرو است. در بسیاری از ۲۰۶ های امروزه از فضای کوچک تری برای نصب باتری استفاده شده است. در مدل های سال ۹۰ فضای بزرگتری برای نصب باتری وجود داشت. پس می توانید با توجه به مدل و نوع خودرو از باتری هایی با آمپر بیشتر نیز استفاده نمایید.

باتری با آمپر بالا عمر بیشتری دارد؟

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که استفاده از باتری با آمپر بالا باعث افزایش عمر باتری می شود. متاسفانه این نظریه اشتباه بوده و باید با توجه به نیاز خود رو خود باتری مناسب را استفاده نمایید. اگر باتری بیش از نیاز خود شارژ یا دشارژ شود، باعث سولفاته شدن باتری شده و در نتیجه عمر آن را کاهش می دهد. سعی کنید باتری با توجه به ولتاژ خودرو خود را خریداری و نصب نمایید.

سخن آخر

در این بحث به بررسی و خرید باتری ۲۰۶ پرداختیم. یکی از مجموعه های معتبر جهت خرید باتری، مجموعه تک استارت بوده که می توانید با توجه به برند باتری مدنظر خود به سایت تک استارت مراجعه کرده و اقدام به خرید باتری نمایید. همچنین اگر در مسیر کار و فعالیت خود دچار خرابی باتری شده اید، کافی است فقط باید تماس با مجموعه تک استات باتری مدنظر شما بصورت رایگان ارسال شود.

 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *