Planning a trip to the best destinations in the country - برنامه ریزی برای سفر به بهترین مقاصد کشور

برنامه ریزی برای سفر به بهترین مقاصد کشور

پایگاه خبری دنیای برند، کشور ایران، سرزمینی چهارفصل است که بهترین مقاصد را برای گردشگری و سفر دارد؛ اما شاید ندانید که در چه فصلی به کجا بروید. در این مطلب شما را با بهترین مقاصد سفر در فصل بهار، فصل پاییز، فصل تابستان و زمستان آشنا می‌کنیم تا بتوانید در هر فصلی از سال بهترین مقصد را برای سفری خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی کنید. ناگفته نماند که در این مطلب به روش‌های رزرو هتل و رزرو بلیط به صورت آنلاین هم اشاره شده است.

بهترین مقاصد برای بهار

فصل بهار زیباترین فصل‌ سال برای سفر است. در این فصل مقاصد بسیار زیاد و جذابی برای سفر وجود دارد که با دیدن‌شان حسابی شگفت‌زده می‌شوید. از جمله بهترین مقاصد سفر در فصل بهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- جزیره زیبای کیش

کیش یکی از رویایی‌ترین مقاصد سفر در فصل بهار به حساب می‌آید. در اوایل فصل بهار، کیش، آب‌وهوای معتدل و مطلوبی دارد. در این فصل می‌توانید تفریحات آبی کیش را به صورت تمام و کمال تجربه کنید و نهایت لذت را ببرید. برای سفر به کیش می‌توانید رزرو بلیط هواپیما را به صورت آنلاین و خودکار از سایت‌های معتبر گردشگری انجام دهید. برای رزرو هتل در کیش هم می‌توانید هتل‌هایی همچون هتل داریوش، هتل ارم بزرگ را در نظر داشته باشید.

۲- شیراز

شیراز که به شهر بهارنارنج معروف است؛ یکی از بهترین مقاصد سفر در فصل بهار به حساب می‌آید. در فصل بهار مخصوصا در ماه اردیبهشت، عطر بهارنارنج در شیراز حسابی مست و مدهوش‌تان می‌کند و شما عاشق شیراز خواهید شد. برای رفتن به شیراز می‌توانید از قطار یا هواپیما استفاده کنید. رزرو بلیط قطار شیراز از طریق سایت‌های معتبر آنلاین گردشگری هم به راحتی امکان‌پذیر است.

۳- محلات

از دیگر شهرهای زیبا و جذاب ایران برای سفر در فصل بهار، محلات است. محلات را به هلند ایران می‌شناسند. این شهر در فاصله ۱۰۹ کیلومتری از اراک واقع شده و فاصله نزدیکی تا تهران دارد. عطر گل‌های بهاری در این شهر حسابی مست‌تان می‌کند. برای سفر به این شهر می‌توانید از خودروی شخصی خودتان استفاده کنید یا رزرو بلیط اتوبوس را از سایت‌های معتبر گردشگری در کمترین زمان انجام دهید.

از دیگر مقاصد زیبا و دل‌انگیز برای سفر در فصل بهار می‌توان به ترکمن صحرا، رشت، کاشان، اردبیل، جاده اسالم به خلخال، مشهد و ساری اشاره کرد. با خرید بلیط هواپیما ساری به مشهد به‌صورت آنلاین می‌توانید پس از گشت‌وگذار در شمال ایران، برای زیارت و سیاحت به مشهد بروید.

بهترین مقاصد برای تابستان

Planning a trip to the best destinations in the country 0 - برنامه ریزی برای سفر به بهترین مقاصد کشورفصل تابستان شاه‌نشین‌ فصل‌ها برای سفر به حساب می‌آید. در این فصل مقاصد زیادی برای سفر وجود دارد؛ اما برخی از بهترین مقاصد برای سفر در این فصل عبارت‌اند از:

۱- فیروزکوه

فیروزکوه در نزدیکی تهران از جمله مقاصد مطلوب سفر در فصل تابستان به حساب می‌آید. چراکه فیروزکوه در فصل تابستان آب‌وهوای فوق‌العاده خنکی دارد. شما با رفتن به تنگه واشی در فیروزکوه، می‌توانید آب‌تنی جانانه‌ای را تجربه کنید. برای رفتن به فیروزکوه می‌توانید رزرو بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین انجام دهید.

۲- ماسوله

ماسوله در فصل تابستان طبیعت سرسبز و فوق‌العاده بکری دارد. این روستا در استان گیلان قرار گرفته است و آب‌و‌هوای فوق‌العاده خنکی در فصل تابستان دارد. رفتن به ماسوله از طریق خودروی شخصی و اتوبوس امکان‌پذیر است. برای ررزو هتل یا اقامتگاه در ماسوله هم می‌توانید از سایت‌های معتبر و معروف کمک بگیرید.

۳- کندوان در تبریز

یکی دیگر از مقاصد زیبا و سرسبز در فصل تابستان، جایی نیست جز روستای کندوان در تبریز. روستای کندوان ارزش تاریخی بسیار بالایی دارد و هر ساله در فصل تابستان گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. برای رفتن به کندوان، می‌توانید با رزرو بلیط هواپیما به تبریز رفته و از فرودگاه با تاکسی خودتان را به کندوان زیبا و تاریخی برسانید.

از دیگر مقاصد زیبا و جذاب برای سفر در فصل تابستان می‌توان به اردبیل، همدان، روستای فیلبند، ماسال و آبشارهای زیبای لرستان اشاره کرد.

در پاییز کجا برویم؟

Planning a trip to the best destinations in the country 98 - برنامه ریزی برای سفر به بهترین مقاصد کشوراگر برای‌تان دغدغه شده است که در فصل پاییز به کجا سفر کنید؛ اصلا نگران نباشید. آنقدر مقاصد زیبا و دل‌انگیزی برای سفر در فصل پاییز وجود دارد که می‌توانید هر سال برای سفر به تک تک آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. در ادامه با برخی از این مقاصد آشنا شوید.

۱- جزیره قشم

قشم یکی از بهترین مقاصد سفر در فصل پاییز است. برای رفتن به قشم می‌توانید از هواپیما یا قطار استفاده کنید. البته رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین برای رفتن به جزیره قشم بهترین کار است. چراکه به راحتی و در کمترین زمان به قشم می‌رسید و از سفرتان نهایت لذت را می‌برید. قشم در فصل پاییز از آب‌وهوای معتدل و مناسبی برخوردار است. یادتان نرود که حتما از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی قشم بازدید کرده و تفریحات آبی جزیره را تجربه کنید.

۲- چابهار

چابهار در فصل پاییز آب‌وهوای فوق‌العاده بکری دارد. برای رفتن به چابهار، هواپیما بهترین انتخاب است. از طریق سایت‌های معتبر می‌توانید از قیمت بلیط هواپیما تهران چابهار رفت و برگشت مطلع شده و به راحتی بلیط خود را رزرو کنید. اگر به چابهار سفر کردید یادتان نرود که حتما از جاذبه‌های دیدنی این منطقه مثل بوستان سنگی لیپار، بندر گواتر و کوه‌های مریخی دیدن کنید.

از دیگر مقاصد زیبا و خاص برای سفر در فصل پاییز می‌توان به جزیره زیبای کیش، جنگل ابر شاهرود، کویرکاراکال، استان زیبای اصفهان و شهر زیبای یزد اشاره کرد. در اوایل پاییز سفر به مشهد نیز پیشنهاد می‌شود، چون علاوه بر داشتن آب‌وهوای مطبوع، خلوت‌تر بوده و حتی می‌توانید با خرید بلیط هواپیما چارتر مشهد تهران و تهران به مشهد، سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

مقاصد ایده آل برای سفرهای زمستانی

سفر در فصل زمستان معمولا سخت است. چراکه زمستان آب‌وهوای سردی دارد و جاده‌ها چندان امن نیستند؛ اما در فصل زمستان بهترین گزینه رفتن به جنوب کشور است. با وسایل نقلیه مختلف می‌توانید خود را به جنوب کشور برسانید و البته هواپیما شما را به راحتی و کمترین زمان به مقصد می‌رساند.

برای سفر در فصل زمستان می‌توانید به جزیره زیبای کیش، جزیره قشم، جزیره هنگام، چشمه‌های آب‌گرم اردبیل، سازه‌های آبی شوشتر و خوزستان بروید. کویرگردی هم از دیگر انتخاب‌های جذاب برای سفر در فصل پاییز و اوایل فصل زمستان محسوب می‌شود.

در نهایت اینکه یادمان باشد کشورمان ایران مناطق دیدنی فراوانی دارد و در هر زمانی از سال یک شگفتی در گوشه‌ای از این سرزمین منتظر ماست.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

هرمدر

هرمدر بهترین برند تولید کننده روتختی و کالای خواب در سال ۱۴۰۳

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیای پرشتاب و پرمشغله امروز، خواب به مثابه گوهری نایاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *