چادر کوهنوردی

معرفی برند‌های چادر کوهنوردی ۲۰۲۲

پایگاه خبری دنیای برند، امروزه برند‌های زیادی در زمینه تولید چادر‌های کوهنوردی و مسافرتی فعال هستند و میزان محبوبیت و اعتبار هر یک از آن‌ها متفاوت است. اگر قصد خرید یک چادر کوهنوردی را داشته باشید قطعاً به دنبال محصولات برند‌های مطرح و معتبر بازار هستید تا خیالتان از بابت سطح کیفی و عملکردی محصول راحت باشد. در این مطلب می‌خواهیم بهترین برند‌های چادر کوهنوردی را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید به توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مارموت (Marmot)

مارموت یکی از برند‌های قدیمی و معتبر در زمینه تولید انواع چادر‌های مسافرتی و کوهنوردی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۹ آغاز کرد. این برند‌ها در مدل‌های تابستانی، چهار فصل، سه فصل و دوپوش را در سایز‌های مختلف یک تا هشت نفره تولید و روانه بازار می‌کند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود مدل مناسبی را تهیه کنید. تنوع محصولات این برند نسبتاً بالا است و دستتان در انتخاب انواع چادر‌ها باز خواهد بود. همچنین جالب است بدانید که برند مارموت تمام چادر‌های کوهنوردی خود را به صورت مادام العمر گارانتی می‌کند و تمام محصولات با ضمانت نامه دائمی به فروش می‌رسند.

آدرس وب سایت: https://marmot.eu

مونته ادلمو monte adelmo

در بین بهترین برند‌های چادر کوهنوردی، مونته آدلمو اخیرا توانسته جای خود را در بازار جهانی باز کند و رضایت حداکثری مشتریان را تا به امروز کسب کرده است. این برند نوپا ایتالیایی است و تمام محصولات خود را طبق استاندارد‌های اروپا طراحی و تولید می‌کند. تنوع محصولات این برند نیز متنوع است و تمام چادر‌ها به صورت چهار فصل قابل استفاده هستند. اکثر افراد در هنگام خرید چادر‌های کوهنوردی تلاش می‌کنند تا مدلی را انتخاب کنند که در فصول گرم سال مثل تابستان نیز کاربرد داشته باشد. جالب است بدانید که در حال حاضر چادر‌های کوهنوردی این برند کاملاً برای تابستان و شرایط آب و هوایی گرم مناسب هستند و می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

جنس پارچه چادر‌های مسافرتی و کوهنوردی برند مونته آدلمو پلی استر مقاوم ۱۹۰T است و به همین واسطه چادر‌ها مقاومت بالایی دارند و در کوتاه مدت با فرسودگی و پارگی محصول مواجه نمی‌شوید. یکی دیگر از وجه تمایز‌های اصلی مونته آدلمو نسبت به اکثر برند‌های هم رده دیگر، وجود دو درب در اطراف چادر است که به عنوان فضای آشپزخانه یا انباری در نظر گرفته شده. به واسطه این ویژگی شما فضای بیشتری را در اختیار خواهید داشت و احتمالا با کمبود فضا مواجه نمی‌شوید. به عنوان دیگر ویژگی‌های محصولات این برند معتبر می‌توانیم به ضد آب بودن و وجود پشه‌بند و پوشش بیرونی مقاوم نیز اشاره کنیم. تمام محصولات برند مونته آدلمو نیز همراه با گارانتی مدت‌دار و ضمانتنامه اصالت کالا به فروش می‌رسند.

MSR

برند‌ام آر اس از سال ۱۹۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و در دست بهترین برند‌های چادر کوهنوردی قرار می‌میگیرد. شعار اصلی این برند ( تجهیزات بهتر، ایمن‌تر و مطمئن‌تر، کلید ماجرا‌های بزرگ‌تر) است. برند MSR بر روی کیفیت و ایمنی محصولات خود تمرکز زیادی دارد و سعی می‌کند تا بهترین محصولات را تولید و به مشتریان خود ارائه دهد. در صورت انتخاب این برند از بابت کیفیت خیالتان راحت خواهد بود؛ البته در نظر داشته باشید که برند‌های دیگری از قبیل مونته آدلمو و مارموت نیز از لحاظ سطح کیفی با این برند برابری می‌کنند. در آخر باید به گارانتی محصولات این برند اشاره کنیم که سه ساله است و در صورت مواجهه با مشکلات و خرابی می‌توانید از خدمات پس از فروش نمایندگی برند بهره‌مند شوید.

آدرس وب سایت:https://www.msrgear.com

Introduction of 2022 climbing tent brands 01 - معرفی برند‌های چادر کوهنوردی 2022

Kelty

این برند از سال ۱۹۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته به یکی از بهترین برند‌های فعال در زمینه تولید چادر‌های مسافرتی و کوهنوردی تبدیل شود. همچنین این برند محصولات دیگری از قبیل کیسه خواب و تجهیزات کمپینگ و طبیعت گردی را نیز به فروش می‌رساند. اگرچه محصولات این برند کیفیت قابل قبولی دارند، اما باید بدانید که KELTY در دسته برند‌های درجه دو وسایل و تجهیزات کوهنوردی طبقه‌بندی می‌شود و در مقایسه با مونته آدلمو و mrs در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. محصولات این برند نیز به صورت مادام العمر و دائمی گارانتی می‌شوند.

Introduction of 2022 climbing tent brands 02 1 - معرفی برند‌های چادر کوهنوردی 2022

Black Diamond

به عنوان آخرین گزینه از بهترین برند‌های چادر کوهنوردی و مسافرتی باید به بلک دایموند اشاره کنیم. محصولات این برند از لحاظ مقاومت بسیار مناسب هستند و همچنین وزن اکثر چادر‌ها سبک می‌باشد. توجه داشته باشید که این برند چادر‌های خود را در ظرفیت‌های یک تا چهار نفر تولید می‌کند و در صورت نیاز به ظرفیت‌های بالاتر، باید به برند‌های معرفی شده دیگر مراجعه کنید. اکثر محصولات بلک دایموند نسبت به دیگر برند‌های ذکر شده قیمت بالاتری دارند. اگرچه کیفیت محصولات بلک دایموند نیز بسیار بالا است، اما پیشنهاد می‌کنیم برای هزینه معقول‌تر و در عین حال کیفیت بالا برند‌های مونته آدلمو و مارموت را در اولویت اصلی خود قرار دهید. چادر‌های مسافرتی و کوهنوردی این برند نیز گارانتی یک ساله دارند.

Introduction of 2022 climbing tent brands 03 - معرفی برند‌های چادر کوهنوردی 2022

خرید انواع چادر مسافرتی از برند‌های معتبر

در خرید انواع تجهیزات کوهنوردی و طبیعت گردی از قبیل چادر، کیفیت حرف اول و آخر را می‌زند. چرا که قرار است شما برای طولانی مدت تا سالیان سال از چنین تجهیزاتی استفاده کنید و در صورتی که محصول خریداری شده کیفیت مطلوبی نداشته باشد، مجبور به هزینه دوباره خواهید بود. پیشنهاد می‌کنیم حتما برای خرید چادر کوهنوردی محصولات برند‌های معرفی شده را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس بودجه، نوع فعالیت‌ها و سطح نیاز خود مدل مناسبی را به صورت اورجینال خریداری کنید. اگر به دنبال چادر‌های چهار فصل اورجینال با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما برند‌های مونته آدلمو و مارموت است. همچنین برای خرید چادر‌هایی با ظرفیت پایین و سبک نیز می‌توانید از محصولات بلک دایموند و در درجه دوم kelty محصول را تهیه کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *