جراحی کوچک کردن سینه

سوالات متداول جراحی کوچک کردن سینه

پایگاه خبری دنیای برند، جراحی کوچک کردن سینه که به نام موماپلاستی کاهنده نیز شناخته می شود، چربی، بافت سینه و پوست را از سینه ها جدا می کند. برای کسانی که سینه های بزرگ دارند، جراحی کوچک کردن سینه می تواند ناراحتی را کاهش دهد و ظاهر را بهبود بخشد. جراحی کوچک کردن سینه همچنین ممکن است به بهبود فرم بدنی خود و توانایی شرکت در فعالیت های بدنی  مختلف کمک کند.

اگر به فکر جراحی سینه هستید، با یک جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی صحبت کنید. مهم است که بدانید جراحی کوچک کردن سینه شامل چه خطرات و عوارض احتمالی است. همچنین مهم است که بدانید جراحی چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد. در ادامه قصد داریم به مهم ترین سوالات شما در مورد کوچک کردن سینه پاسخ دهیم.

عمل جراحی کوچک کردن سینه چیست؟

عمل کوچک کردن سینه، روشی برای برداشتن چربی اضافی سینه، بافت غده ای و پوست برای دستیابی به اندازه سینه متناسب با بدن شما و برای کاهش ناراحتی ناشی از سینه های بیش از حد بزرگ (ماکروماستی) است.

بزرگی نامتناسب سینه ها می تواند باعث ناراحتی جسمی و روحی بیماران شود. بیماران مبتلا به ماکروماستی ممکن است ناراحتی فیزیکی ناشی از وزن سینه های خود را تجربه کنند. درد ناشی از آن می تواند انجام فعالیت های بدنی رایج را برای برخی از بیماران چالش برانگیز کند. همراه با بیماری های جسمی ماکروماستی، برخی از بیماران ممکن است از ناراحتی های عاطفی یا مشکلات روانی مهم تری به دلیل بزرگ بودن سینه های خود رنج ببرند.

جراحی کوچک کردن سینه چقدر طول می کشد؟

متوسط ​​جراحی کوچک کردن سینه می تواند دو تا چهار ساعت طول بکشد. جراح شما ممکن است بتواند تخمینی از مدت زمان انجام عمل خاص شما ارائه دهد.

آیا کوچک کردن سینه خطرناک است؟

تمام جراحی ها خطر و عوارضی را به همراه دارند. با این حال، جراحی کوچک کردن سینه به خودی خود بسیار ایمن است.

شایع ترین عوارض کوچک کردن سینه، عفونت، از دست دادن حس نوک سینه و اسکار کوچک کردن سینه است. اکثر بیماران یک اسکار lollipopدارند که دور نوک سینه است و شامل یک خط مستقیم به سمت پایین تا چین زیر سینه است، یا یک اسکار  anchor شکل در امتداد چین زیر سینه قرار دارد. جای زخم در ابتدا قرمز خواهد بود اما در سال آینده محو خواهد شد.

آیا عمل کوچک کردن سینه دردناک است؟

در طول عمل بیهوشی داده می شود، اما باید انتظار داشته باشید که دو تا سه روز پس از جراحی احساس درد کنید. برای شما داروی ضد درد تجویز خواهد شد و جراح ممکن است توصیه کند که کیسه های یخ پیچیده شده را به آرامی روی نواحی دردناک قرار دهید تا به کاهش درد و تورم کمک کنید. اگر درد شما بیش از چند روز طول کشید یا غیرقابل تحمل شد، فوراً با تیم مراقبت خود تماس بگیرید تا جراح یا تیم مراقبتی به شما در خصوص کاهش درد کمک کند.

برای کوچک کردن سینه باید چند سال داشته باشید؟

جراحی کوچک کردن سینه تنها زمانی باید انجام شود که سینه ها به طور کامل رشد کرده باشند. پس از آن، می توان آن را برای زنان در هر سنی انجام داد.

آیا قبل از کوچک کردن سینه باید وزن کم کنم؟

اگر قصد کاهش وزن قابل توجهی دارید، به جراح خود اطلاع دهید. کاهش وزن قبل یا بعد از جراحی کوچک کردن سینه می‌تواند بر شکل سینه‌ ها تأثیر بگذارد.

آیا می توان از لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه استفاده کرد؟

بله. برخی از افراد ممکن است کاندیدهای خوبی برای لیپوساکشن کوچک کردن سینه باشند. این روش ممکن است نسبت به جراحی سنتی کوچک کردن سینه زمان بهبودی سریع‌ تر و عوارض کمتری را ارائه دهد.

آیا کوچک کردن سینه قبل از بچه دار شدن یا کوچک کردن سینه‌ ها بعد از بچه دار شدن را توصیه می‌کنید؟

افتادگی سینه زنان یکی از اتفاقاتی است که بعد از بارداری و شیردهی برای زنان پیش می‌آید.سینه ها اغلب در طول بارداری و بعد از آن دچار تغییر در اندازه و شکل می شوند، بنابراین صحبت با جراح خود در مورد احتمال باردار شدن پس از جراحی کوچک کردن سینه مفید است.

اگر قصد دارید در آینده باردار شوید، جراحی کوچک کردن سینه ممکن است توانایی شما برای شیر دادن را محدود کند، به خصوص اگر مقدار زیادی از بافت پستان برداشته شود یا اگر مجاری شیر تحت تأثیر جراحی قرار گرفته باشد. اینها سوالات خوبی هستند که باید در جلسه مشاوره کوچک کردن سینه خود در مورد آنها صحبت کنید.

آیا کوچک کردن سینه می تواند باعث سرطان سینه شود؟ آیا کوچک کردن سینه خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد؟

خطر ابتلا به سرطان سینه از فردی به فرد دیگر متفاوت است و نشان داده نشده است که کاهش سینه این خطر را افزایش یا کاهش دهد. اگر در مورد خطر ابتلا به سرطان پستان شخصی خود سؤالی دارید، با تیم مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

بعد از جراحی کوچک کردن سینه چه بپوشم؟

معمولاً به بیماران سوتین جراحی داده می شود تا دو هفته پس از جراحی، ۲۴ ساعت شبانه روز بپوشند. در ویزیت بعدی، تیم مراقبت شما به شما اطلاع می‌دهد که آیا باید به پوشیدن سوتین جراحی ادامه دهید یا می‌توانید لباس فشاری مشابهی را که انتخاب می‌کنید بپوشید. آن ها همچنین به شما اطلاع خواهند داد که چه زمانی مناسب است از سوتین جدید استفاده کنید. معمولاً توصیه می شود تا سه ماه پس از جراحی کوچک کردن سینه از استفاده از سوتین های زیر سیمی خودداری کنید.

چه زمانی می توانم بعد از کوچک کردن سینه سوتین معمولی بپوشم؟

صبر کنید تا تورم به طور کامل فروکش کند. این می تواند تا سه ماه طول بکشد. در آن زمان، می ‌توانید سوتین‌ های جدید متناسب با اندازه و شکل سینه ‌های جدید خود را خریداری کنید.

آیا مردان جراحی کوچک کردن سینه انجام می دهند؟

بله، این عمل جراحی اصلاح پستان مردانه نامیده می شود و توسط دکتر کامبیز ایزد پناه نیز انجام می شود.

بهترین سوالاتی که باید از جراح کوچک کردن سینه بپرسیم چیست؟

ما از سؤالات در طول هر بخشی از فرآیند استقبال می کنیم، اما به خصوص مهم است که با لیستی از سؤالات، نگرانی ها یا هر چیزی که مایلید در مورد آن بیشتر بدانید، به جلسه مشاوره کوچک کردن سینه خود بیایید. در اینجا چند مورد برای شروع شما آورده شده است:

  • مدارک جراح پلاستیک شما چیست؟
  • در چه مکان هایی می توانید عمل جراحی را انجام دهید؟
  • آیا کوچک کردن سینه برای من مناسب است؟
  • چگونه می تواند کیفیت زندگی من را بهبود بخشد؟
  • چه تکنیک جراحی را توصیه می کنید؟
  • عوارض جراحی زیبایی چیست؟
  • بهبودی چگونه خواهد بود؟
  • سینه های من در طول زمان چگونه به نظر می رسند؟

سخن پایانی

فراموش نکنید که انواع جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و زیبایی باید با ظرافت و دقت انجام شود تا نتیجه حاصل از آن طبیعی و مطلوب باشد. اگر قصد انجام هر کدام از جراحی های فوق را دارید، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را  به آدرس www.drkambiz-izadpanah.com مطالعه نموده و یا نمونه کارهای بیشتری را در پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه مشاهده کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

هرمدر

هرمدر بهترین برند تولید کننده روتختی و کالای خواب در سال ۱۴۰۳

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیای پرشتاب و پرمشغله امروز، خواب به مثابه گوهری نایاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *