شرکت دانش‌بنیان زیست فناوری

استقرار ۳۰ شرکت دانش‌بنیان زیست فناوری در پژوهشگاه ژنتیک

پایگاه خبری دنیای برند، ۳۰ شرکت دانش‌بنیان زیست فناوری با مشارکت بخش خصوصی در ساختمان جدید پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری مستقر شدند.

ساختمان پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری که در مدت حدود بیست سال نیمه کاره مانده بود ، پس از حدود ۷ ماه ، بازسازی و آماده استقرار شرکت‌های دانش بنیان زیست فناور شد.

رونمایی از این ساختمان امروز با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و مسئولان و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه انجام شد.
این ساختمان در بنایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در چهار طبقه تاسیس شد و با افتتاح آن ۳۰ شرکت دانش‌بنیان و واحد‌های فناور در آن مستقر شدند.

جواد محمدی، رئیس پژوهشگاه ملی مهندس ژنتیک و زیست‌فناوری در این مراسم گفت: در ساختمان جدید ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از جوانان ۲۰ تا ۳۰ سال فعال در حوزه زیست فناوری در قالب همکاران شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر می‌شوند و مرحله دوم این طرح نیز تا یک سال آینده رونمایی خواهد شد.

وی، مجموع سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این ساختمان را ۲ هزار میلیارد تومان برشمرد و افزود : این اتفاق با مشارکت بخش خصوصی رقم خورد و ما صنعت را به پژوهشگاه آوردیم تا اشتغال زایی خوبی صورت گیرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وزیر علوم و تحقیقیات و فناوری هم در مراسم رونمایی از این ساختمان گفت: از آقای محمدی رئیس پژوهشگاه که خطر‌های فراوانی را به جان خریدند و بخش خصوصی را برای تکمیل این ساختمان نیمه کاره وارد میدان کردند قدردانی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *