شاخص کل بورس

رشد ۴۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

پایگاه خبری دنیای برند، شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز به حمایت ها پاسخ داده و امروز یک رشد نسبتا خوب را تجربه کرد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد بیش از ۴۳ هزار واحدی روبرو شده و در آستانه فتح دوباره شاخص ۲ میلیون واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات خرد عدد ۶,۷۵۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، افزایش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، ۶ درصد کاهش داشته است.

ارزش صف‌های خرید ۸۷۳ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۲۵۲ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۱۰ میلیارد تومان قرار دارد.

گروه کاغذی با ارزش معاملات ۲۴ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه هتل با ارزش معاملات ۹۷ میلیارد تومان و گروه چوبی با ارزش معاملات ۱۱ میلیارد تومان قرار دارند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

امروز برعکس وضعیت دیروز بوده و بیش از ۸۰ درصد نمادهای بازار سرمایه مثبت بودند، ۲۲۴ نماد مثبت، ۲۲۳ نماد در وضعیت صف خرید، ۷۵ نماد منفی و تنها ۵۵ نماد در وضعیت صف فروش قرار گرفتند در صورتی که دیروز بیش از ۹۰ درصد نمادهای بازار سرمایه منفی بودند.

منبع: مهر

همچنین ببینید

Img20240430123031450 310x165 - توسعه روابط تجاری با آفریقا نیازمند توسعه حمل و نقل و رفع مشکل تبادل مالی است

توسعه روابط تجاری با آفریقا نیازمند توسعه حمل و نقل و رفع مشکل تبادل مالی است

مدیر آفریقا و عربی معاونت بین‌الملل اتاق ایران، گفت: باید با افزایش تبادل هیات‌های تجاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *