Screenshot 2023 05 14 at 01 58 35 Nobitex Brand 2022 Report - گزارش از جنس رمز ارز

گزارش از جنس رمز ارز

پایگاه خبری دنیای برند، صنعت رمز ارز به سرعت در حال رشد و توسعه است؛ مخصوصاً در کشور ایران علاقمندان زیادی پیدا کرده، از سرمایه‌گذاران ناامید در بورس تا علاقمندان سرمایه‌گذاری در بازارهای جدید.طیف دیگر تجار و صاحبان کسب‌وکار هستند که برای انتقال، از این پلفترم‌ها استفاده می‌کنند.نکته حائز اهمیت در این عرصه، اطمینان است.برای خودم پیش آمد که برای خرید ارز دیجیتال با انبوهی از وب‌سایت‌های مختلف روبه‌رو شدم و انتخاب و اطمینان از خرید، کار را سخت می‌کرد.حضور در صنعت رمز ارز با ارائه‌ گزارش قطعاً جذاب‌تر و رقابتی‌تر می‌شود.اینکه چقدر انتشار گزارش تأثیرگذار است، در قالب این متن زیاده‌گویی است.به نظر من انتشار گزارش نوبیتکس، بهترین نوع اعتمادسازی برای برخی از اقشار جامعه است.وقتی مجموعه‌ای گزارش منتشر می‌کند، معلوم است هدف‌های مختلفی دارد که به هر کدام بنا به سیاست‌های خودش نگاه می‌کند.اضافه‌شدن لینک گزارش سال ۲۰۲۲ نوبیتکس در فوتر سایت، خود نشان‌دهنده ارزش این گزارش است. قطعاً بازخوردهای خوبی در گزارش سال قبل داشتند که در گزارش سال جدید مفصل‌تر به ابعاد مختلف پرداختند.از نگاه من چند چیز جالب بود:

۱. در گزارش‌های سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، نوبیتکس مسیر خود را از شروع، با ذکر تاریخ مشخص کرده که به مخاطب و کاربر نشان می‌دهد ما با استراتژی حرکت می‌کنیم و مسیر روشنی برای خود و حتی شمای «کاربر» در نظر گرفتیم.

۲. در گزارش ۲۰۲۱، تعداد کاربر ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ نفر بوده و در سال ۲۰۲۲، این عدد به ۴٫۳۰۰٫۰۰۰ کاربر رسیده است. مهم‌ترین نکته این است که چه تعداد کاربر فعال هستند؟

۳. ترکیب سبد دارایی در چند استان در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ هم جالب بود و این نکته در محتوای تصویری برای سال ۲۰۲۲ خیلی شفاف‌تر به تصویر کشیده شده است.

Screenshot 2023 05 13 at 18 27 10 nobitex 2021 low - گزارش از جنس رمز ارز
ترکیب سبد دارایی سال ۲۰۲۱
Screenshot 2023 05 13 at 18 27 30 Nobitex Brand 2022 Report - گزارش از جنس رمز ارز
ترکیب سبد دارایی سال ۲۰۲۲

۴. کاهش تعداد سفارش‌ها در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال ۲۰۲۱

Screenshot 2023 05 13 at 18 34 30 nobitex 2021 low - گزارش از جنس رمز ارز
معاملات در ۲۰۲۱
Screenshot 2023 05 13 at 18 34 18 Nobitex Brand 2022 Report - گزارش از جنس رمز ارز
معاملات در ۲۰۲۲

۵. نسبت استفاده از برندهای تلفن همراه هم جالب است.

Screenshot 2023 05 13 at 18 39 27 nobitex 2021 low - گزارش از جنس رمز ارز
سیستم عامل و برند تلفن همراه کاربران در سال ۲۰۲۱
Screenshot 2023 05 13 at 18 39 02 Nobitex Brand 2022 Report - گزارش از جنس رمز ارز
سیستم عامل و برند تلفن همراه کاربران در سال ۲۰۲۲

۶. پشتیبانی و تأثیر آن در رضایت کاربران.من همیشه در پروژه‌هام با شرکت‌ها به بحث امید و ناامیدی از برند خیلی تأکید داشتم. یکی از عوامل ناامیدی در برند پشتیبانی است. هنوز هم با برخی از دوستانم که صحبت می‌کنم، از نوع انتظار مخاطب صحبت می‌کنند و این دلیل را می‌آورند که هنوز فرهنگ پشتیانی در ایران نتوانسته است به مفهوم خود دست پیدا کند.خیلی از کاربران بدون هیچ تلاش یا صبری، فقط با یک تماس یا تیکت، خواهان حل مشکل هستند.و این یکی از چالش‌های بزرگ در فرایند برندسازی شرکت‌هاست. در گزارش نوبیتکس نکته جالب این آمار است: تماس تصویری!

جمع‌بندی:

یکی از روش‌های افزایش آگاهی برند در عصر جدید، انتشار گزارش است که در کشور ما عموماً سالیانه منتشر می‌شود. نوبیتکس با این کار مزیت رقابتی برای فعالان این عرصه ایجاد کرده است و قطعاً هزینه و فاصله رقابت را هم بالاتر برده است.به امید روزهای خوب برای برندهای ایرانی.

 

Mohsen gholampour 660x330 - گزارش از جنس رمز ارز

محسن غلام پور

مدیرمسئول و فعال در حوزه برند

 

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *