عایق رطوبتی

انواع عایق رطوبتی جدید و سرد اجرا

پایگاه خبری دنیای برند، عایق رطوبتی عضو جدایی ناپذیر در هر پروژه ساختمان سازی می‌باشد این پوشش‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند تا رطوبت امکان آسیب و نفوذ به بافت داخلی سازه را نداشته باشد. می‌توانید با عایق های رطوبتی هزینه های تعمیر و نگهداری سازه خود را کاهش دهید. حداقل دیگر نیاز نیست که به طور مکرر زمان و انرژی زیادی را برای بازسازی و ترمیم بافت های تخریب شده در اثر رطوبت صرف کنید.

عایق هایی که امروزه تولید می‌شوند با نمونه های قدیمی بسیار متفاوت هستند. اولین تفاوت آنها سرد اجرا بودن عایق و عدم نیاز به حرارت در حین کار است. چنین مزیت مهمی فرایند عایق کاری را برای شما بسیار سهل و آسان خواهد کرد. در ادامه ضمن معرفی انواع عایق رطوبتی جدید اطلاعات جزئی بیشتری را در مورد هر یک ارائه خواهیم داد.

۱- عایق رطوبتی برای نمای ساختمان

اگر قصد عایق کاری و پوشش‌دهی نمای ساختمان را دارید و به دنبال یکرنگ نما هستید می‌توانید عایق های آکریلیک پایه آب را انتخاب کنید. این عایق رطوبتی بر پایه رزین های آکریلیک فرموله و تولید شده است. به صورت تک جزیی عرضه می‌شوند و شما تنها کافی است یک مقدار مشخص از سیالات آب را برای رقیق سازی آن استفاده کنید.

نماهای ساختمانی که از جنس سیمان یا بتن هستند می‌توانند با این عایق پوشش دهی شوند. روند کار شما چندان سخت نیست. چرا که پس از رقیق سازی می‌توانید با انواع اسپری‌ها این عایق‌ها را روی سطوح اجرا کنید.

مزیت ارزشمندی که عایق رطوبتی نانو آکریلیک دارد قابلیت اجرا بر روی سطوح عمودی و افقی است. معمولاً برای سطوح افقی استفاده از یک لایه مش فایبرگلاس می‌تواند مقاومت مکانیکی سطح را افزایش دهد. اما برای سطوح عمودی یا نمای ساختمان اجرای یک لایه کفایت می‌کند. رنگ سفید بسیار زیبایی دارند. در نتیجه مناسب ترین پوشش برای نمای ساختمان هستند. البته در ده رنگبندی دیگر نیز عرضه می‌شوند که قدری از لحاظ مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند.

images 1683791317 645c9dd558ccd - انواع عایق رطوبتی جدید و سرد اجرا۲- عایق رطوبتی برای بافت داخلی سازه

برای عایق کاری بافت داخلی سازه بهترین پوشش برای شما عایق های قیری پلیمری هستند. عایق رطوبتی قیری مانندمی‌تواند بر روی دیواره های دفن شده زیر سازه ای استفاده شود. بنابراین هر نوع سطحی که در داخل سازه وجود دارد با این عایق قیری مقاوم سازی می‌شود. از لحاظ نوع ساختار و ویژگی های محصول نکات زیادی را می‌توان ذکر کرد. اولین موضوع اینکه آنها جزو ترکیبات اصلاح شده با پلیمرهای پایه آب هستند. بنابراین شما برای رقیق سازی نیاز به سیالات آب دارید.

این عایق‌ها هم در داخل سازه و هم روی آن قابل استفاده هستند. بنابراین اگر قصد انتخاب و خرید یک عایق رطوبتی مشکی بامرا دارید این محصولات گزینه خوبی برای شما هستند. همچنین اگر قصد پوشش دهی در ضخامت های بیش از یک میلیمتر را دارید پیشنهاد می‌کنیم از یک لایه مش استفاده کنید.

به این صورت که ابتدا یک لایه از عایق های قیری را اجرا کنید. سپس یک لایه مش و در نهایت مجدداً یک لایه دیگر از عایق قیری را اعمال کنید. این پوشش دهی لایه ای منجر به آن خواهد شد تا اعمال نیرو ناشی از وزن عوامل محیطی آسیبی را به سطح وارد نکند.

نحوه انتخاب و خرید عایق مناسب

برای انتخاب عایق رطوبتی مناسب المان های مختلفی را باید در نظر بگیریم. در وهله اول باید مشخص شود که شما این عایق‌ها را برای چه نوع پروژه ای می‌خواهید. آیا قصد پوشش‌دهی بام ساختمان را دارید یا اینکه می‌خواهید برای نمای ساختمان آن‌ها را تهیه کنید. همچنین باید مشخص شود که می‌خواهید به عایق کاری بافت داخلی بپردازید یا اینکه تنها سطوح رویه مد نظر شما می‌باشد.

همه اینها اطلاعاتی است که پیش از خرید عایق های رطوبتی باید به آنها توجه کنید. همانطور که در قسمت های قبل به طور کامل توضیح داده شد. دو نوع عایق قیری پلیمری و همچنین آکریلیک پایه آب جزو پرفروش ترین‌ها می‌باشد. موارد استفاده هر یک کاملاً ذکر شده است. بنابراین شما با مطالعه این مقاله می‌توانید متوجه شوید که کدام پوشش مناسب پروژه شما است.

Types of new and cold waterproofing 0 - انواع عایق رطوبتی جدید و سرد اجراقیمت عایق های قیری و اکریلیک پایه آب

عایق های قیری و همچنین نمونه های آکریلیک پایه آب به عنوان محصولات جدید و سرد اجرا تا به امروز توانستند رضایت مشتریان را جلب کنند. آمار بالای فروش این محصولات به هیچ عنوان باعث افزایش قیمت تمام شده آنها نشده است. چرا که شرکت های داخلی به منظور حفظ مشتریان خود سعی می‌کنند قیمت متعادلی را برای هر یک از عایق های ذکر شده در نظر بگیرند. در مجموع آنچه که باعث افزایش یا کاهش هزینه‌ها می‌شود مساحت پروژه و متراژ پوشش‌دهی است.

فروش عایق رطوبتی در شرکت رانا کیمیا فام

اگر به دنبال یک عایق رطوبتی با کیفیت و کاملا استاندارد هستید شرکت رانا کیمیا فام انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این شرکت تولید کننده طیف گسترده ای از انواع عایق های رطوبتی، رنگ ساختمان و همچنین پوشش های صنعتی است. بنابراین ما می‌توانیم متناسب با پروژه ای که در دست اجرا دارید مناسب ترین پوشش رنگی را برای شما فراهم کنیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

انواع استایل در تابستان

انواع استایل در تابستان و ست های پیشنهادی

پایگاه خبری دنیای برند، با فرا رسیدن فصل تابستان دوباره ویترین فروشگاه‌ها پر از لباس‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *