نقد و بررسی شرکت 3m

نقد و بررسی شرکت ۳m غول حوزه ایمنی

پایگاه خبری دنیای برند، در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی شرکت ۳mغول حوزه ایمنی بپردازیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شرکت ۳mیکی از بزرگترین شرکت های جهان در زمینه تولید محصولات ایمنی، بهداشتی و مواد شیمیایی است. شرکت ۳m مخفف کلمات (Minnesota Mining and Manufacturing) است.

در سال ۱۹۰۲ توسط پنج نفر به نام‌های Henry S. Bryan، Hermon W. Cable، John Dwan، William A. McGonagle و Dr. J. Danley Budd در شهر دولوت، ایالت مینه ‌سوتا در آمریکا تأسیس شد.

این شرکت در ابتدا به عنوان یک شرکت معدنی شروع به کار کرد و به دنبال فروش سنگ سمباده بود.اما با گذشت زمان توانست به تولید نخستین محصولات خود یعنی پد‌های سنگین برای پولیش کردن و خشک کردن سطوح، بپردازد. این محصولات از نظر قیمت و کیفیت از الماس های برش داده شده بسیار بهتر و مقاوم تر بودند، همین امر هم باعث شد تا این شرکت بتواند سود خوبی از این بابت بدست آورد.

شرکت ۳mبا بیش از ۱۰۰ هزار کارمند در سراسر جهان، یکی از شرکت‌های پیشرو در تحقیق و توسعه محصولات ایمنی و بهداشتی و ماسک شیمیایی ۳m است. شرکت ۳m در سال ۲۰۲۰ در فهرست ۵۰۰ ، شرکت‌های فورچون رتبه ٢٧ ام به دست آورد.

Criticism of the 3m safety giant company 0 - نقد و بررسی شرکت 3m غول حوزه ایمنی

بررسی نقاط قوت و ضعف شرکت ۳m

شرکت ۳m از اوایل دهه ۱۹۸۰ تلاش خود را برای حفظ محیط زیست و کاهش تاثیرات منفی تولید محصولات بر روی محیط زیست آغاز کرده و در این زمینه تلاش های زیادی انجام داده است.

برای مثال، شرکت ۳m در سال ۲۰۱۹ برنامه ای با نام “مسیر پایداری” را به عنوان برنامه ای برای مدیریت محیط زیست و کاهش اثرات منفی تولید محصولات خود اعلام کرد. این برنامه شامل هدف هایی مانند کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، کاهش مصرف آب، مدیریت پسماندها و بهبود دوره عمر محصولات می باشد.

علاوه بر این، در محصولات خود از موادی استفاده می کند که در جهت کاهش تاثیرات محیطی آن‌ ها بر روی محیط زیست، بهبود یافته اند. به عنوان مثال، در سال ۲۰۲۰ این شرکت در کنار تولید ماسک شیمیایی ۳m ، یک خط تولید جدید برای برخی از ماسک ‌های خود با استفاده از مواد بازیافتی راه اندازی کرد؛ تا کمک باشد به کاهش مصرف مواد دفن شونده و بازیافت پلاستیک و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که در روند تولید ماسک‌ها ایجاد می شوند.

اما در مورد نقاط ضعف شرکت ۳m ، باید گفت که در گذشته برخی محصولات این شرکت با مشکلاتی مانند آلودگی محیط زیست و تأثیرات منفی بر سلامت افراد مواجه شده ‌اند. همچنین، برخی از محصولات این شرکت با قیمت بالا همراه بوده و برای برخی افراد به دلیل هزینه‌ های بالای آن‌ ها قابل دسترسی نیستند.

به طور کلی، شرکت ۳m با محصولات بسیار متنوع و کیفیت بالا خود مانند ماسک شیمیایی۳m ، یکی از غول‌ های بزرگ در صنعت ایمنی و بهداشت است و در فعالیت های خود تلاش می کند تا رعایت مسائل بهداشتی، ایمنی و محیط زیست را به عنوان اولویت خود قرار دهد.

محصولات تولیدی شرکت ۳m

شرکت ۳mیک شرکت چند منظوره است و محصولات گسترده ‌ای در بیش از ۷۰ کشور جهان تولید می‌ کند.

از آنجا که شرکت ۳m در طی سالیان اولیه فعالیت خود، به دنبال پیدا کردن راه ‌های جدید برای استفاده از مواد معدنی بود، به تحقیق و توسعه ادامه داد و سعی داشته به دنبال تولید محصولات مختلف برود.

  • در سال ۱۹۱۶، شرکت ۳mمحصولات صوتی تولید کرد که برای اولین بار در فیلم‌ های سینمایی استفاده شدند.
  • در دهه ۱۹۲۰، به عنوان یک تولید کننده انواع باند های چسبنده، شناخته شد.
  • در دهه ۱۹۳۰، به تولید انواع محصولات پلاستیکی، از جمله نایلون، نیز پرداخت.
  • در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰، به تولید ماسک‌ شیمیایی ۳m به صورت نیمه صنعتی و صنعتی برای محافظت از ریه ‌های کارگران و ماسک ‌های صنعتی N95 پرداخت و به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته این محصولات در جهان شناخته شد.
  • در دهه ۱۹۷۰، به تولید محصولات الکترونیکی و محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات، از جمله انواع فیلم ‌های مگنتیکی و دیسک‌ های نوری، نیز روی آورد.
  • از دهه ۱۹۸۰ به بعد، به توسعه محصولات پزشکی، ایمنی و بهداشتی، فیلتراسیون هوا و آب، محصولات حفاظتی برای صنایع نفت و گاز، محصولات ساختمانی، سیستم های خودرو و تجهیزات هوا و فضا و تزئینات داخلی و بسیاری محصولات دیگر، ادامه داده است.

به طور کلی، شرکت ۳mدر طول تاریخ خود، با تمرکز بر تحقیق و توسعه، تولید محصولات متنوع و نوآورانه، به یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ های مختلف فعالیت خود تبدیل شده است. شرکت۳mبا بیش از ۱۰۰ هزار کارمند در سراسر جهان، یکی از شرکت‌ های پیشرو در تحقیق و توسعه محصولات ایمنی و بهداشتی است.

ماسک های شیمیایی ۳m

ماسک شیمایی ۳mبه عنوان یکی از محصولات برجسته این شرکت است، علت آن هم ویژگی هایی است مانند: کیفیت مطلوب، مقاومت بالا در برابر ذرات ریز و آلودگی های غلیظ و کارایی بالا.

ماسک‌ شیمیایی ۳mاز جمله ماسک ‌هایی هستند که توسط این شرکت تولید می‌شوند؛ و برای محافظت از ریه‌های کارگران در مقابل ذرات ناشی از گرد و غبار، بخارات شیمیایی و ویروس‌ها و باکتری‌ها قابل استفاده است.

این ماسک ها شامل فیلتر هایی با مقاومت بالا در برابر ذرات گرد و غبار و دود های غلیظ هستند و لازم به ذکر است که فیلتر های موجود در این ماسک ها هیچ مشکلی برای سهولت در تنفس ایجاد نمی کنند؛ بلکه راه را برای تنفسی آسان هموار می کنند. اما بعضی از فیلتر های ماسک شیمایی از کیفیت و مقاومت بیشتری نسبت به محصولات مشابه برخوردار هستند مانند:

Criticism of the 3m safety giant company 3 - نقد و بررسی شرکت 3m غول حوزه ایمنیفیلتر ماسک۶۰۰۳ ۳M

این فیلتر یکی از بهترین های این شرکت است.چرا که از این محصول، می توان برای دو ماسک شیمیایی نیم صورت و تمام صورت استفاده کرد.فیلتر ماسک ۶۰۰۳ ۳M، مورد تایید NIOSH آمریکاست . از مقاومت بالایی در مقابل بیشتر مواد شیمیایی و گرد و غبار های آلوده برخوردار است.

Criticism of the 3m safety giant company 2 - نقد و بررسی شرکت 3m غول حوزه ایمنیفیلتر ۳M مدل ۶۰۰۱

فیلتر مورد نظر برای محافظت از سیستم مجاری تنفسی بسیار مناسب است. این فیلتر مناسب مکان هایی مانند: توزیع مواد شیمایی، رنگ پاشی، مونتاژکاری، صنایع شیمیایی، پتروشیمی و .. میباشد. در میان مصرف کنندگان فیلتر ۳M مدل ۶۰۰۱ ، این فیلتر به نوار مشکی نیز معروف است.

جمع بندی

در این مطالب سعی کردیم اطلاعات مفیدی از نقد و بررسی شرکت ۳mغول حوزه ایمنی و همینطور معرفی چند فیلتر مناسب به نام های فیلتر ۳M مدل ۶۰۰۱ و فیلتر ماسک۶۰۰۳ ۳Mاز محصولات شرکت ۳m در اختیارتان قرار دهیم. امیدوداریم با توجه به موارد گفته شده مورد شرکت ۳m و محصولات آن، توانسته باشیم در انتخاب برای تهیه انواع محصولات تولیدی این شرکت کمکی هر چند کوچک به شما کرده باشیم.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Immigration to Canada for programmers 310x165 - مهاجرت به کانادا برای برنامه‌نویسان

مهاجرت به کانادا برای برنامه‌نویسان

پایگاه خبری دنیای برند، دوست عزیز و همراه گرامی، امروز می‌خواهم در مورد یکی از …

یک نظر

  1. blank

    ماسک ۳m واقعا عالیه و حرف نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *