تغییر لوگو ال جی

تغییر در برند ال‌ جی/لوگو

پایگاه خبری دنیای برند، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جهت‌گیری برند و هویت بصری جدیدی رونمایی کرد که با ظاهری پویا و جوان‌تر در تمام نقاط تماس فیزیکی و دیجیتالی مشتری، ارزش Life’s Good را بیشتر روشن می‌کند.

ال جی رسما لوگوی جدیدی رونمایی کرد که LG Active Red نام دارد و طراحی‌اش ساده‌تر است. در این لوگوی جدید روی نسخه‌ی کم‌رنگ‌تری از قرمز تأکید شده است. همچنین لوگوی جدید ال جی برخلاف لوگوی قبلی سایه ندارد و رویکرد مینیمالیستی در پیش گرفته.

به‌گزارش GSMArena، ال جی گفته است که شعار نمادین Life’s Good را با فونت جدید به‌صورت گسترده‌تری در محصولاتش استفاده می‌کند. ال جی با بازطراحی هویت بصری در تلاش است به برندی «پویاتر و جوان‌تر» تبدیل شود.

 

  • جهت‌گیری برند تازه‌تاسیس شامل بازسازی هویت بصری ال‌جی، تفسیر مجدد گرما و حس با هم بودن برند است. هدف این شرکت تقویت تعامل با مشتریان بیشتر از طریق یک هویت بصری جدید است که باعث ایجاد سرزندگی و عناصر تعاملی می‌شود و در عین حال چرخشی جدید بر تصویر برند موجود می‌افزاید.

لوگوی جدید ال جی در صفحات مختلف سایت‌های رسمی این شرکت حالت متحرک خواهد داشت و از المان‌هایی مثل چشمک‌زدن و لبخند زدن استفاده خواهد کرد.

ال جی می‌گوید با هویت بصری جدید توجه تعداد بیشتری از مشتریان را جلب می‌کند، ازجمله افراد نسل زد.

همچنین ببینید

برند شیائومی

برند شیائومی در تلاش برای ثبت رکورد

برند شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *