برندسازی

برندسازی و تجاری سازی تکمیل کننده تولید است

پایگاه خبری دنیای برند، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: برندسازی تکمیل کننده تولید است و اگر درست بازاریابی، بسته بندی و فرهنگ‌سازی نشود تولید کارساز نیست.

اصغر سلیمی با اشاره به اینکه اولویت دانش‌بنیان‌ها باید حوزه کشاورزی قرار گیرد، اظهار داشت: درگیری با خشکسالی با توجه به شرایط کشور و حتی دنیا این را نشان می‌دهد که اولویت دانش بنیان به مباحث کشاورزی اختصاص یابد.

وی افزود: در تولیدات گندم، نخود، لوبیا و … که احتیاج اولیه مردم است باید با حداقل امکانات حداکثر تولید را داشته باشیم که وابستگی به کشورهای دیگر کمتر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثروت‌سازی از داد و ستد تشکیل شده است، گفت: تولید، یک طرف قضیه قرار دارد اما اگر درست بازاریابی، بسته بندی و فرهنگ‌سازی در راستای مصرف آن در کشور و سایر نقاط جهان نشود، آن تولید کارساز نیست و برای تولید کننده نیز مؤثر واقع نمی‌شود.

وی با اشاره به مسئله تجاری سازی گفت: بسیار دیده شده که محصولات بی‌کیفیت چگونه با برند سازی و بسته بندی به میزان بالایی فروش می‌روند، برای مثال زعفران در کشور ما تولید می‌شود و به صورت عمده‌ای به اسپانیا فروخته می‌شود و آنها با بسته بندی و برند سازی با قیمت بالایی می‌فروشند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

سلیمی در واقع تجاری‌سازی و برندسازی را تکمیل کننده تولید دانست و افزود: همچنین محصولی مانند خرما در کشور تولید و به کشورهای دیگر بدون برند سازی صادر می‌شود و سایر کشورها با اسم و نام خود صادر می‌کنند.

منبع: مهر

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x