برند تسلا

توقف تولید برند تسلا به پایان رسید

پایگاه خبری دنیای برند، دو منبع مطلع اعلام کردند که کارخانه خودروسازی تسلا در حال آماده‌شدن برای از سرگیری تولید در کارخانه شانگهای در روز دوشنبه (۱۸ آوریل) پس از توقف سه‌هفته‌ای است.

کارخانه شانگهای تسلا، تولید خود را در ۲۸ مارس به علت محدودیت‌های کرونایی به حالت تعلیق درآورد. افراد مطلع اظهار کردند: طرح از سرگیری تولید توسط مقامات محلی، با توجه به وضعیت اپیدمی شهر، ممکن است تغییر کند. منابع افزودند که خودروساز آمریکایی قصد دارد با یک شیفت شروع به کار کند و به تدریج آن را افزایش خواهد یافت.

بر اساس برنامه‌های تولید داخلی که رویترز مشاهده کرده است، آخرین توقف طولانی‌مدت از زمان شروع تولید کارخانه، در اواخر سال ۲۰۱۹ بوده و منجر به از دست‌دادن تولید بیش از ۵۰ هزار دستگاه شده است. با این حال، تولید مداوم در کارخانه می‌تواند تحت‌تاثیر مشکلات در تهیه قطعات خودرو قرار گیرد زیرا لجستیک در شهر و مناطق اطراف آن به دلیل محدودیت های کووید چین به شدت مختل شده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

هی شیائوپنگ، مدیر عامل خودروساز چینی Xpeng گفت: اگر تامین‌کنندگان در شانگهای و مناطق اطراف آن نتوانند کار خود را از سر بگیرند، خودروسازان در چین ممکن است مجبور شوند تولید خود را در ماه می متوقف کنند.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x