خرید نرم افزار CMMS

مزایای خرید نرم افزار CMMS برای سازمان ها

پایگاه خبری دنیای برند، سرمایه‌ گذاری در CMMS به شرکت شما کمک می‌کند تا با حفظ سفارشات کاری، پیگیری بهره‌وری نیروی کار و افزایش چرخه عمر دارایی‌ های خود با مراقبت‌ های پیشگیرانه، برنامه تعمیر و نگهداری خود را بهتر مدیریت کنید. یک نرم‌افزار CMMS کارآمد ضمن افزایش بهره‌ وری، هزینه نگهداری شما را به میزان قابل‌ توجهی کاهش می‌دهد. امروزه مزایای بی‌شمار بهره‌مندی از نرم افزار نت بر کسی پوشیده نیست، اما هستند مدیران تلاشگری که به دلیل مشغله کاری و عمیق بودن در حوزه کاری از وجود نرم افزاری با این قابلیت ها بی خبر باشند. هدف ما در این مقاله آشنایی بیشتر مدیران ارشد و تکنسین ها با نرم افزار cmms می‌باشد تا انتها همراه ما باشید. در معقوله قیمت نرم افزار CMMS مؤلفه های مختلفی دخیل هستند در انتهای این مقاله روش استاندارد قیمت گذاری نرم افزار CMMS را ذکر نموده‌ایم.

اگر هدف شما افزایش سودآوری از کسب‌ و کار تولیدی‌ تان می‌باشد، CMMS می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد. با معرفی نرم‌ افزار CMMS به سرپرست خود، هم در وقت و هزینه شرکت صرفه‌ جویی می‌کنید و هم بر ارزش کاری خود می‌ افزایید .انجام تحقیقات کافی هنگام انتخاب CMMS مناسب برای کسب‌ و کار ضروری است.

در ادامه مزایای استفاده ار نرم افزار CMMS را توضیح داده‌ایم:

صرفه جویی در زمان

خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات می‌تواند به شما در صرفه‌جویی زمانی کمک کند، زیرا با استفاده از این نرم افزار می توانید فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات را به صورت مدیریت شده و بهینه‌سازی شده انجام دهید. به علاوه، این نرم افزارها به شما کمک می کنند تا فعالیت هایی مانند برنامه ریزی تعمیرات، ثبت وضعیت دستگاه ها، پیگیری نگهداری و تعمیرات و همچنین مدیریت تامین قطعات را به راحتی انجام دهید.

با استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات، شما می توانید به صورت دقیقتر و بهینه تر به تعمیرات ماشین آلات، دستگاه ها و تجهیزات پرداخته و از بروز خطاها جلوگیری کنید. این نرم افزارها با مانیتور کردن وضعیت دستگاه ها و ابزارها در طول زمان، به شما کمک می کنند تا مشکلات را در مرحله اول شناسایی و به موقع رفع کنید، که باعث کاهش زمان تعمیرات شود و هزینه های اضافی برای جایگزینی قطعات و مواد مصرفی کاهش یابد. خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌های تعمیراتی و نگهداری را بهبود بخشید و به طور کلی به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات دستگاه ها و تجهیزات کمک کند.

بهبود کارایی با نرم افزار CMMS

همه راه‌حل‌ های CMMS برابر نیستند. داشتن یک سیستم نرم‌ افزاری مقیاس‌ پذیر بر اساس بودجه و نیازهای شما برای موفقیت شرکت شما ضروری است.

وقتی قیمت را بر اساس ویژگی‌ های نرم‌ افزاری CMMS تعیین می‌کنید، به دنبال سطوح مختلف قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات باشید. برخی از سیستم‌ ها به شما این امکان را می‌دهند تا طبق نیازمندی‌ های خود هزینه کنید و بر اساس تعداد مدیران و تکنسین‌ هایی که از این پلتفرم استفاده می‌ کنند، حق‌ الزحمه پرداخت کنید. در زمان خرید نرم افزار cmms ،CMMSای را انتخاب کنید که ارتقاء و سفارشی سازی نرم‎‌ افزاری و خدمات پشتیبانی مشتری را ارائه می‌دهد.

پایگاه داده جامع از اطلاعات نگهداری تعمیرات

شما باید داده‌ های موجود خود را در سیستم CMMS جدید وارد کنید همچنین باید بصورت روزانه اطلاعات تعمیراتی در نرم افزار ثبت شود. وارد کردن اطلاعات فرایندی اساسی است که میزان اثر بخشی CMMS شما را مشخص می‌کند. شما به یک تیم خدمات مشتری نیاز دارید که داده‌ های شما را تبدیل کرده و آن‌ ها از یک سیستم شخص ثالث به CMMS منتقل کند. اگر مهارت لازم را دارید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. در هر صورت، داشتن هر دو گزینه خوب است.

یک پایگاه داده جامع از اطلاعات نگهداری تعمیرات شامل تمامی اطلاعات مربوط به نگهداری و تعمیرات تجهیزات، دستگاه ها، ماشین آلات و سایر امکانات است. این پایگاه داده می تواند شامل اطلاعاتی مانند تاریخچه نگهداری و تعمیرات، آخرین تعمیرات انجام شده، قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز، برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات آینده و غیره باشد.

این پایگاه داده می تواند به شما کمک کند تا از نگهداری و تعمیرات به صورت بهینه بهره ببرید. با دسترسی به این اطلاعات، می توانید نیازهای نگهداری و تعمیرات را پیش بینی کنید، قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز را به موقع تهیه کنید، فعالیت های نگهداری و تعمیرات را به صورت بهینه برنامه ریزی کنید و در نهایت بهبود عملکرد دستگاه ها و تجهیزات خود را تضمین کنید.

پایگاه داده جامع از اطلاعات نگهداری تعمیرات می تواند به شما کمک کند تا هزینه های نگهداری و تعمیرات را کاهش داده و بهره وری و کارایی را افزایش دهید

در صنایع تولیدی کارگران از هر رده سنی، پیشینه و مهارت‌ های فناوری وجود دارند. بنابراین، داشتن یک سیستم نرم‌ افزاری که همه بتوانند از آن استفاده کنند و نیاز به آموزش و آشناسازی گسترده نداشته باشد، ضروری است. شما CMMSای می‌خواهید که با کاربرانی با سطوح مختلف فناوری سازگار باشد. هنگام مقایسه CMMS های مختلف، مطمئن شوید که نرم‌ افزاری با پشتیبانی فنی و امکان ارتقاء نرم افزای انتخاب کنید.

افزایش عمر دارایی

Benefits of purchasing CMMS software for organizations 0 - مزایای خرید نرم افزار CMMS برای سازمان هابا استفاده از CMMS می‌توانید برنامه های نگهداری و تعمیرات را به صورت بهینه برنامه ریزی کنید، قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز را به موقع تهیه کنید و برای جلوگیری از خرابی دستگاه ها و تجهیزات، تعمیرات پیشگیرانه را انجام دهید. این کارها می تواند به شما کمک کند تا دارایی های خود را به صورت بهینه بهره ببرید و بتوانید از آنها بهره وری بیشتری ببرید. در حالت عادی، عدم نگهداری و تعمیرات منظم می تواند به خرابی های سریع و پیاپی دستگاه ها و تجهیزات منجر شود که در نتیجه می تواند منجر به هزینه های زیادی شود. با استفاده از نرم افزار CMMS، می توانید از این نوع هزینه های غیر ضروری جلوگیری کنید و عمر دارایی های خود را افزایش دهید.

با توجه به تنوع تجهیزات و گستردگی فعالیت‌های نت در صنایع تولیدی نرم افزار CMMS، یکی از پیچیده‌ترین نرم افزارها در سازمان به شمار می‌آید و به نسبت همین پیچیدگی کارایی نیز دارد. پس بهره‌برداری از نرم افزار نت در هر سازمانی اثرات مثبت آن نمایان خواهد شد، نرم افزار نن آۀکا یکی از نرم افزارهایی‌‍ست که در بیشتر صنایع کشور مورد بهره برداری قرار گرفته است. یکی از راه‌هایی که می‌توان کیفیت نرم افزارهای CMMS را مورد ارزیابی قرار داد، بررسی تاریخچه فعالیت نرم افزار است. اینکه در چه صنایعی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و آیا توانسته نیازهای سازمان‌ها را پوشش دید یا خیر!!!

سامانه نگهداری و تعمیرات آلکا در جهت رفع احتیاجات مختلف نت در کشور، دارای نسخه های مختلفی است. هریک از این نسخ در صنعت بخصوصی کاربرد دارد و نیازهای منحصر بفرد آن صنعت را برآورده می‌کند.

 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *