دستگاه های تنفسی

دسترسی به دستگاه های تنفسی در سراسر ایران

پایگاه خبری دنیای برند، سلامتی انسان یکی از مهم ترین پارامترها در زندگی همه اشخاص، در جوامع مختلف تلقی می شود. در واقع، بهبود یا حفظ سلامتی، به فرد این امکان را می دهد که وظایف روزانه خود را با یک روال عادی، به بهترین شکل انجام دهد و پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. علاوه بر این، یکی از موثرترین زمینه ‌ها برای بهبود و درمان مشکلات تنفسی و بیماری‌ های ریوی، استقرار و تهیه دستگاه‌ های تنفسی است. زیرا این دستگاه ها با فشرده سازی هوای اطراف، اکسیژن مورد نیاز شخص را به راحتی تامین می کنند.

بنابراین، تا آخر مقاله همراه ما باشید تا شما عزیزان را با انواع دستگاه های تنفسی و راهنمای خرید آن ها آشنا کنیم.

دستگاه کمک تنفسی چیست؟

همانطور که مستحضر هستید، تجهیزات کمک تنفسی، دستگاه هایی هستند که با توجه به عملکرد عمومی شخص، به تنفس بیماران مبتلا به نارسایی تنفسی و نارسایی قلبی کمک می کنند. در واقع، دستگاه های کمک تنفسی bipap و سی پپ یا ونتیلاتور، برای افرادی در نظر گرفته شده است که نمی توانند مانند دیگران به طور طبیعی نفس بکشند. این دستگاه ها، توسط تیم پزشکی در آمریکا، برای تامین اکسیژن مورد نیاز برای تنفس، ساخته شده اند. به وسیله ی این دستگاه ها، اکسیژن به ریه ها منتقل و سپس دی اکسید کربن از ریه ها خارج می شود.

همچنین، از این دستگاه ‌ها در بخش‌های تخصصی بیمارستان، اورژانس و بخش‌ های بیهوشی اتاق عمل استفاده می شود. این تجهیزات، همچنین می‌توانند تحت نظر پزشک، در بیمارانی که برای مدت طولانی در خانه خود مراقبت می ‌شوند، استفاده شوند. از وظایف اصلی این دستگاه، می توان به فشرده کردن هوای محیط اطراف و انتقال آن به شش های شخص اشاره کرد؛ در نتیجه، دستگاه‌های تنفسی، یکی از موثرترین و ضروری ترین المان ‌های پزشکی هستند که در شرایط بحرانی نیاز به اکسیژن، مورد استفاده قرار می‌گیرند، تا جان شخص را به مقدار قابل توجهی نجات دهند.

Access to respiratory devices throughout Iran 0 - دسترسی به دستگاه های تنفسی در سراسر ایرانانواع دستگاه تنفسی

انواع بسیار زیادی از تجهیزات کمک تنفسی در سراسر جهان طراحی و ساخته شده اند که هر کدام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود را دارند و بسته به نوع اختلال تنفسی، در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، از مهمترین دستگاه های اکسیژن ساز، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ۱. بای پپ

در واقع، بای پپ باعث می شود تنفس از طریق سیستم عضلانی، تغییر حجم قفسه سینه و ایجاد فشار منفی و مثبت انجام شود. به بیان دیگر، حرکت هوا به داخل ریه می شوند. جالب است بدانید که اولین و مهمترین عضله درگیر در تنفس، عضله دیافراگم است؛ بنابراین، افرادی که یکی از علائم زیر را دارند، باید از این دستگاه استفاده کنند:

  • حملات آسم
  • آنفولانزا
  • بیماری مزمن ریه
  • انواع آپنه ی خواب
  • بیماری های عصبی عضلانی
  • سندروم هایپونتیلاسیون
  • ذات الریه
  • تنفس ضعیف
  • بیماری عروق کرونر

با توجه به نکات گفته شده، اگر نیاز به خرید دستگاه بای پپ دارید. سایت رسمد ایران امکان خرید بای پپ در شهر اهواز و سایر شهرهای ایران را به صورت حضوری و آنلاین برای شما ممکن ساخته است.

  1. Access to respiratory devices throughout Iran 1 - دسترسی به دستگاه های تنفسی در سراسر ایران۲. سی پپ

دستگاه های تنفسی CPAP برای درمان بیماری های تنفسی و ریوی، در زندگی روزانه افراد و در وقت خواب کاربرد دارد. سی پپ یک دستگاه کارآمد با ساختاری بسیار ساده است که با موتورها و کمپرسورهای بسیار دقیق طراحی و تولید شده است. شایان ذکر است، این دستگاه حاوی یک لوله تنفسی با ماسک متوسط است. طبق بررسی ها، این دستگاه بر اساس شرایط و موقعیت بیمار مورد ارزیابی قرار می گیرد. از جمله بهترین برندها برای خرید سی پپ در شهر اهواز یا سایر شهرهای ایران، برند رسمد است که توانسته رضایت بیماران را کسب نماید.

  1. ۳. ونتیلاتور

دستگاه ونتیلاتور رسمد یکی از اصلی ‌ترین و ضروری ‌ترین دستگلاه‌ های پزشکی به حساب می ‌آید که با توجه به وضعیت فیزیکی و تنفسی بیمار، طراحی می ‌شود. این دستگاه، عمل دم و بازدم را برای افراد مبتلا به کرونا و بیماری‌ های حاد تنفسی که در تنفس به صورت عادی مشکل دارند، کاملاً انجام می‌ دهد. این دستگاه، با رساندن هوای مورد نیاز برای فرآیند استنشاق به ریه ها و استخراج دی اکسید کربن از ریه ها، کار می کند. از این دستگاه، در بخش های اتاق عمل، بیمارستان های صحرایی، هواپیما ها، مراقبت های ویژه و غیره استفاده می کنند.

خرید دستگاه های تنفسی

اگر دستگاه های تنفسی را از مراکز معتبر تهیه نمایید، خدمات نصب، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر به شما عزیزان ارائه می شود. شایان ذکر است، هنگام خرید دستگاه تنفسی، باید به میزان جریان اکسیژن مورد نیاز بیمار، بر اساس تشخیص پزشک، توجه کرد؛ بنابراین، اگر تصمیم گرفته اید این دستگاه را تهیه و خریداری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم با شماره های درج شده در سایتresmediran  تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان با تجربه مجموعه ما، شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

همانطور که می دانید، دستگاه های کمک تنفسی رسمد، تجهیزاتی هستند که به تنفس افراد مبتلا به نارسایی تنفسی و قلبی کمک قابل توجهی می کنند. علاوه بر این، این دستگاه به افرادی توصیه می شود که قادر نیستند به طور طبیعی نفس بکشند یا تنفس سختی دارند. همچنین، از این تجهیزات در اورژانس، بخش‌های اتاق عمل و افرادی که در خانه خود مراقبت می‌شوند، استفاده می گردد.

از ویژگی های خوب رسمد ایران می توان به کیفیت محصولات و امکان خرید حضوری و آنلاین دستگاه های بای پپ، سی پپ و ونتیلاتور خانگی اشاره کرد. شما از سراسر ایران می توانید برای خرید این دستگاه ها اقدام کنید و با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان رسمد بهره مند شوید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *