پله،برندی برای شهر پل‌سفید

سفر به شهر پله های ایران/پله،برندی برای شهر پل‌سفید

پایگاه خبری دنیای برند، پله، می‌توانند برندی برای شهر پل‌سفید و امکانی برای جذب گردشگر و ایجاد درآمد باشد و نوروز فرصتی است تا این برند گردشگری به مسافران نوروزی معرفی شود. با این احتمال که در هیچ کجای ایران شهری نیست. اما این برندسازی در اولویت مسئولان منطقه قرار ندارد. به اعتقاد صاحبنظران، برندسازی بر مبنای وجود قابلیت است و برای تبدیل شدن به‌عنوان یک برند نیازمند نوشتن طرح است.

پل‌سفید شهری کوچک با طبیعتی زیبا بر دامنه رشته کوه‌های البرز، خطوط ریلی زیباتر با پل‌های مشهوری چون ورسک، با بناهای باستانی‌ای همچون اسپهبد خورشید و قلعه کنگلو در نزدیکی خویش است.

این شهر زیبا علاوه بر جاذبه‌های زیبا و رویایی به شهر پله‌ها نیز معروف است و به ازای هر شهروند یک پله در آن وجود دارد و گردشگران زیادی برای دیدن این پله‌ها به شهر سفر می‌کنند.

این معبر تنها معبر پلکانی شهر پل‌سفید نیست؛ چرا که مساحت مسطح دره سوادکوه کم است و جاده ترانزیتی، راه آهن و رودخانه نیز در میانه دره قرار گرفته‌اند و این امر موجب شده تا خانه‌های شهر پل‌سفید به دامنه کوه‌ها و تپه‌ها کوچ کنند و به دلیل شیب تند معابر، بیشتر آنها از نوع پلکانی و از این رو، مسیر دسترسی به بسیاری از خانه‌ها نه جاده که پله است.

بر اساس شمارش معابر پلکانی بالای بیست پله، حدود ۸ هزار و۸۰۰ پله در شهر وجود دارد که با جمعیت نزدیک به ۸ هزار و ۸۰۰ نفری شهر پل‌سفید می‌توان گفت که در این شهر به ازای هر نفر یک پله وجود دارد و اگر تمام پله‌ها شمارش شود، شاید این رقم به حدود ده هزار پله نیز برسد.

 

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *