1000 فالوور

سریع ترین راه کسب ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام چیست؟

پایگاه خبری دنیای برند، چگونه میتوان ۱۰۰۰ فالوور هدفمند و مرتبط با موضوع پیج به دست آوریم؟

زمانی که تعداد فالوور های شما زیر ۱۰۰۰ عدد باشد ، شانس اینکه به اکسپلور راه پیدا کنید بسیار کم است ، زیرا برای ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام نیاز است تعداد لایک ، کامنت ، اشتراک و… به دست آورید که با فالوور های کم ، رسیدن به این تعداد غیر ممکن است و نیاز است به هر نحوی که شده ، ۱۰۰۰ فالوور واقعی کسب کنید.

در ادامه راه هایی که می توان ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام کسب کرد را توضیح می دهیم.

  • فالو و سپس آنفالو کردن

این کار به نظر ضرر دارد ، اما با در نظر گرفتن محدودیت فالو و آنفالو در روز و زیاده روی نکردن ، می توان فالوور های هدفمندی را کسب کرد.

برای این کار مرتبط ترین پیج هم موضوع با پیج خودتان را پیدا و به آخرین مطالب پیج مراجعه و روی لایک تصاویر کلیک کنید.

سپس کسانی که پست ها را لایک کرده اند را فالو کنید. با این کار آن شخص شما فالو بک می دهد و شما را فالو می کند و پس از گذشت چند روز می توانید آن شخص را آنفالو کنید با اینکه آن شخص هنوز شما را فالو دارد.

برای اینکه تاثیر فالو و آنفالو را بیشتر کنید تا کاربر را جذب خود کنید ، پس از اینکه کاربر شما را فالو کرد ، به آن پیام کوتاه خوش آمد گویی ارسال کنید و به آن شخص بهترین تخفیفات یا پست های خود را ارسال کنید تا نرخ تعامل پیج خود را افزایش دهید.

در پیامی که به فالوور ارسال می کنید ، به چند نکته باید توجه کنید.

۱-ابتدا خود را معرفی کنید . ۲-توضیح دهید که چرا پیج شما بهتر از پیج رقیبان است . ۳-بهترین پست یا محصول خود را معرفی کنید که پیج های رقیب آن را ندارند و یا گرانتر به فروش می رسانند.

 

  • لایک پست های کاربران مرتبط (غیر خصوصی)

به پیج رقیب خود مراجعه کنید و در بخش کامنت یا لایک های پست ها رقیب ، به پیج کاربران مراجعه کنید و اگر پیج کاربران عمومی بود ، ۵ پست آخر کاربر را لایک کنید .

با اینکار یک نوتیفیکشن به کاربر ارسال می شود که فلان پیج ۵ تا پست شما را لایک کرده است و این قطعا توجه کاربر به پیج شما را جلب می کند و کاربری که یک پیج مشابه شما را فالو دارد ، پیج شما را هم فالو می کند تا محصولات و پست های شما را نیز مشاهده کند.

 

  • استفاده از هشتگ

استفاده از هشتگ مرتبط با پست بسیار در جذب بازدید و فالوور موثر است.اگر پیج شما خصوصی باشد ، استفاده از هشتگ هیچ تاثیری نخواهد داشت ، زیرا پست های شما به کاربرانی که شما را فالو نکرده اند ، نشان داده نخواهد شد.

اگر پست شما لایک و کامنت و یا اشتراک های بسیاری دریافت کند ، در آن هشتگ در بالای صفحه ای هشتگ با عنوان تاپ پست نشان داده می شود که بازدید شما را چند برابر می کند.

 

  • عنوان پیج

بسیار مهم است که عنوان پیج خود را چه چیزی انتخاب می کنید. اگر فروشگاه لباس دارید ، در عنوان کلمه خرید لباس را حتما ذکر کنید و اگر فروش حضوری دارید ، در عنوان خرید لباس از فلان شهر را حتما ذکر کنید.زیرا وقتی کاربر کلمه خرید لباس را جستجو می کند ، به دنبال پیج های فروش لباس است و با برند شما هنوز آشنا نیست و اینستاگرام مرتبط ترین عنوان مشابه سرچ کاربر را نشان می دهد.

 

  • فعالیت در دیگر شبکه های اجتماعی

همزمان در یوتیوب ، تلگرام ، توییتر ، توییچ و دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و وقتی پستی در اینستاگرام منتشر می کنید ، عکس و کپشن را کپی کنید و آن را همزمان در دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کنید و به پیج اینستاگرام خود لینک دهید.

 

  • ذکر قیمت در کپشن

قطعا برای کاربران خوشایند نخواهد بود از اینکه پیج های فروشگاهی ، قیمت محصولات را ذکر نمی کنند .درست است که قیمت ها هر روز در حال تغییر است ، اما بهتر است قیمت به علاوه تاریخ قیمت را در کپشن پست بیاورید و در کپشن متذکر شوید که این قیمت برای این تاریخ است و برای دریافت قیمت به روز پیام دهد.

در صورتی که پست های زیادی منتشر نکرده اید ، پست ها را هر بار ویرایش کنید و قیمت را بروز رسانی کنید. یا اینکه قیمت محبوبترین یا پر فروشترین محصولات را آپدیت کنید.

 

  • احترام به نظر کاربران

شما در کپشن یک متن یا قیمت را ذکر کرده اید ، اما کاربر مجددا قیمت را سوال می کند . ممکن است این بی توجهی کاربر خوشایند نباشد ، اما باید به نظر کاربر توجه کرد و به آن احترام گذاشت و به نظرات آن ها پاسخ داد.

ممکن است یک کاربر در نظرات سوالی را بپرسد و پاسخ دهید ، و کاربر بعدی نیز همان سوال را تکرار کند ، به نظر کاربری که سوال تکراری پرسیده است ، بی توجهی نکنید و با احترام به کاربران پاسخ دهید. اگر حوصله و وقت اینکار را ندارید ، حتما یک ادمین استخدام کنید تا به نظرات و مشتریان رسیدگی کند.

 

  • خرید فالوور اینستاگرام

آسان ترین راه رسیدن به ۱۰۰۰ فالوور ، خرید فالوور است که اصلا به پیج های تازه تاسیس پیشنهاد نمی شود!

سعی کنید ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام را به صورت طبیعی و فعالیت به دست آورید و پس از کسب این تعداد ، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید.

اگر فالووری کسب نکرده اید ، حتی خرید فالوور واقعی نیز نمی تواند به اندازه کسب فالوور هدفمند با ارزش باشد. میزان تعاملی که می توانید با کسب هزار فالوور دریافت کنید ، با ده هزار فالوور خریداری شده نمی تواند به دست آورید.

 

  • تبلیغ در پیج های مرتبط با موضوع پیج یا مکمل

اگر پیج فروش گوشی موبایل دارید ، در پیج های ترفند موبایل و یا آموزش تعمیرات ، فروش اقساطی ، مقایسه و… تبلیغات کنید.

یا در پیج های معرفی بازی ، گوشی های گیمینگ خود را تبلیغ کنید. هرچه پیج مرتبط تر باشد ، مخاطبین و مشتریان بیشتری را کسب خواهید کرد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *