1000 فالوور

سریع ترین راه کسب ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام چیست؟

پایگاه خبری دنیای برند، چگونه میتوان ۱۰۰۰ فالوور هدفمند و مرتبط با موضوع پیج به دست آوریم؟

زمانی که تعداد فالوور های شما زیر ۱۰۰۰ عدد باشد ، شانس اینکه به اکسپلور راه پیدا کنید بسیار کم است ، زیرا برای ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام نیاز است تعداد لایک ، کامنت ، اشتراک و… به دست آورید که با فالوور های کم ، رسیدن به این تعداد غیر ممکن است و نیاز است به هر نحوی که شده ، ۱۰۰۰ فالوور واقعی کسب کنید.

در ادامه راه هایی که می توان ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام کسب کرد را توضیح می دهیم.

  • فالو و سپس آنفالو کردن

این کار به نظر ضرر دارد ، اما با در نظر گرفتن محدودیت فالو و آنفالو در روز و زیاده روی نکردن ، می توان فالوور های هدفمندی را کسب کرد.

برای این کار مرتبط ترین پیج هم موضوع با پیج خودتان را پیدا و به آخرین مطالب پیج مراجعه و روی لایک تصاویر کلیک کنید.

سپس کسانی که پست ها را لایک کرده اند را فالو کنید. با این کار آن شخص شما فالو بک می دهد و شما را فالو می کند و پس از گذشت چند روز می توانید آن شخص را آنفالو کنید با اینکه آن شخص هنوز شما را فالو دارد.

برای اینکه تاثیر فالو و آنفالو را بیشتر کنید تا کاربر را جذب خود کنید ، پس از اینکه کاربر شما را فالو کرد ، به آن پیام کوتاه خوش آمد گویی ارسال کنید و به آن شخص بهترین تخفیفات یا پست های خود را ارسال کنید تا نرخ تعامل پیج خود را افزایش دهید.

در پیامی که به فالوور ارسال می کنید ، به چند نکته باید توجه کنید.

۱-ابتدا خود را معرفی کنید . ۲-توضیح دهید که چرا پیج شما بهتر از پیج رقیبان است . ۳-بهترین پست یا محصول خود را معرفی کنید که پیج های رقیب آن را ندارند و یا گرانتر به فروش می رسانند.

 

  • لایک پست های کاربران مرتبط (غیر خصوصی)

به پیج رقیب خود مراجعه کنید و در بخش کامنت یا لایک های پست ها رقیب ، به پیج کاربران مراجعه کنید و اگر پیج کاربران عمومی بود ، ۵ پست آخر کاربر را لایک کنید .

با اینکار یک نوتیفیکشن به کاربر ارسال می شود که فلان پیج ۵ تا پست شما را لایک کرده است و این قطعا توجه کاربر به پیج شما را جلب می کند و کاربری که یک پیج مشابه شما را فالو دارد ، پیج شما را هم فالو می کند تا محصولات و پست های شما را نیز مشاهده کند.

 

  • استفاده از هشتگ

استفاده از هشتگ مرتبط با پست بسیار در جذب بازدید و فالوور موثر است.اگر پیج شما خصوصی باشد ، استفاده از هشتگ هیچ تاثیری نخواهد داشت ، زیرا پست های شما به کاربرانی که شما را فالو نکرده اند ، نشان داده نخواهد شد.

اگر پست شما لایک و کامنت و یا اشتراک های بسیاری دریافت کند ، در آن هشتگ در بالای صفحه ای هشتگ با عنوان تاپ پست نشان داده می شود که بازدید شما را چند برابر می کند.

 

  • عنوان پیج

بسیار مهم است که عنوان پیج خود را چه چیزی انتخاب می کنید. اگر فروشگاه لباس دارید ، در عنوان کلمه خرید لباس را حتما ذکر کنید و اگر فروش حضوری دارید ، در عنوان خرید لباس از فلان شهر را حتما ذکر کنید.زیرا وقتی کاربر کلمه خرید لباس را جستجو می کند ، به دنبال پیج های فروش لباس است و با برند شما هنوز آشنا نیست و اینستاگرام مرتبط ترین عنوان مشابه سرچ کاربر را نشان می دهد.

 

  • فعالیت در دیگر شبکه های اجتماعی

همزمان در یوتیوب ، تلگرام ، توییتر ، توییچ و دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و وقتی پستی در اینستاگرام منتشر می کنید ، عکس و کپشن را کپی کنید و آن را همزمان در دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کنید و به پیج اینستاگرام خود لینک دهید.

 

  • ذکر قیمت در کپشن

قطعا برای کاربران خوشایند نخواهد بود از اینکه پیج های فروشگاهی ، قیمت محصولات را ذکر نمی کنند .درست است که قیمت ها هر روز در حال تغییر است ، اما بهتر است قیمت به علاوه تاریخ قیمت را در کپشن پست بیاورید و در کپشن متذکر شوید که این قیمت برای این تاریخ است و برای دریافت قیمت به روز پیام دهد.

در صورتی که پست های زیادی منتشر نکرده اید ، پست ها را هر بار ویرایش کنید و قیمت را بروز رسانی کنید. یا اینکه قیمت محبوبترین یا پر فروشترین محصولات را آپدیت کنید.

 

  • احترام به نظر کاربران

شما در کپشن یک متن یا قیمت را ذکر کرده اید ، اما کاربر مجددا قیمت را سوال می کند . ممکن است این بی توجهی کاربر خوشایند نباشد ، اما باید به نظر کاربر توجه کرد و به آن احترام گذاشت و به نظرات آن ها پاسخ داد.

ممکن است یک کاربر در نظرات سوالی را بپرسد و پاسخ دهید ، و کاربر بعدی نیز همان سوال را تکرار کند ، به نظر کاربری که سوال تکراری پرسیده است ، بی توجهی نکنید و با احترام به کاربران پاسخ دهید. اگر حوصله و وقت اینکار را ندارید ، حتما یک ادمین استخدام کنید تا به نظرات و مشتریان رسیدگی کند.

 

  • خرید فالوور اینستاگرام

آسان ترین راه رسیدن به ۱۰۰۰ فالوور ، خرید فالوور است که اصلا به پیج های تازه تاسیس پیشنهاد نمی شود!

سعی کنید ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام را به صورت طبیعی و فعالیت به دست آورید و پس از کسب این تعداد ، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید.

اگر فالووری کسب نکرده اید ، حتی خرید فالوور واقعی نیز نمی تواند به اندازه کسب فالوور هدفمند با ارزش باشد. میزان تعاملی که می توانید با کسب هزار فالوور دریافت کنید ، با ده هزار فالوور خریداری شده نمی تواند به دست آورید.

 

  • تبلیغ در پیج های مرتبط با موضوع پیج یا مکمل

اگر پیج فروش گوشی موبایل دارید ، در پیج های ترفند موبایل و یا آموزش تعمیرات ، فروش اقساطی ، مقایسه و… تبلیغات کنید.

یا در پیج های معرفی بازی ، گوشی های گیمینگ خود را تبلیغ کنید. هرچه پیج مرتبط تر باشد ، مخاطبین و مشتریان بیشتری را کسب خواهید کرد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *