برند رزوتی

نوشیدنی انرژی‌زا با برند رزوتی

شرکت توسعه تجارت آرارات با برند رزوتی تولیدکننده قوطی انرژی‌زا و آبمیوه‌های طبیعی گازدار در سال ۱۳۹۶ همکاری مشترک خود را با بهترین تولیدکننده‌های مواد اولیه اروپایی جهت تولید باکیفیت‌ترین نوشیدنی انرژی‌زا و آبمیوه‌های طبیعی گازدار در کشور ایران آغاز کرد.

پایگاه خبری دنیای برند، بنابر اعلام شرکت توسعه تجارت آرارات، نوشیدنی‌های انرژی‌زا رزوتی فاقد هرگونه رنگ دهنده‌های مصنوعی و نگهدارنده می‌باشد و کارایی ویژه برای افرادی که فعال و پرنشاط هستند دارد. این نوشیدنی‌ها برای اشخاصی طراحی و تولیدشده که علاقه‌مند به ایجاد احساس خوب و افزایش توان جسمی و ذهنی خود هستند. شما می‌توانید در تمام لحظات، هنگام کار، مطالعه، رانندگی، ورزش و زندگی روزانه و شبانه خود از طعم به‌یادماندنی و انرژی سرشار رزوتی لذت ببرید.

چرا رزوتی؟

انرژی‌زا رزوتی حاوی بیشترین مقدار مجاز کافیین می‌باشد که هر قوطی ۲۵۰ میل از نوشابه انرژی‌زا حاوی ۸۰ میلی‌گرم از کافئین می‌باشد. مزایای این ماده عبارت است از رفع خستگی، بازگرداندن هوشیاری و فراهم نمودن یک ذهن سریع‌تر، شفاف‌تر و هماهنگی بیشتر بدن. محققین ورزشی نشان داده‌اند که نوشیدنی حاوی کافئین در صورتی‌ که در حین ورزش هضم شود باعث تحریک انتشار سلول‌های چربی در خون شده و به سوختن راحت‌تر این چربی‌ها کمک می‌کند. ماده مهمی که در انرژی‌زا رزوتی وجود دارد تایورین می‌باشد.

61685937 212x300 - نوشیدنی انرژی‌زا با برند رزوتی

 

تائورین یک آنتی اکسیدان بوده و همچنین خاصیت سم‌زدایی از بدن را دارد این ماده در ترکیب با اینوزیتول و کافئین برای افزایش هوشیاری در فعالیت‌های مغزی بسیار موثر است. مصرف تائورین موجود در نوشابه‌های انرژی‌زا باعث تحریک سیستم عصبی، افزایش انرژی، رفع خستگی، نشاط‌آوری، افزایش استقامت و رفع استرس می‌شود.

نوشابه انرژی‌زای رزوتی حاوی انواع مختلفی از ویتامین‌ها گروه ب می‌باشد از جمله ویتامین (ب ۲ ، ب ۳ ، ب ۵، ب ۶، ب ۱۲). ویتامین خانواده ب باعث خارج شدن انرژی از غذاها می‌شود. ویتامین ب ۱۲ به‌طور خاص به بالا رفتن تمرکز و بهبود حافظه کمک می‌کند. این کمپلکس نقش بسیار مهمی در تنظیم متابولیسم سلول‌ها در بدن ایفا می‌کند، ازاین‌رو، انرژی لازم برای هر نوع فعالیت فیزیکی را برای ما فراهم می‌کند. این ویتامین‌ها در کنار یکدیگر اثرات بسیار زیادی را بر تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت عملکرد سیستم عصبی بدن، حفظ متابولیسم و افزایش رشد و تکثیر سلول‌ها خواهد داشت.

پایان

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *