WhatsApp Image 2019 09 24 at 14.46.06 660x330 - نستله اولین کیت‌کت بار خود را راه‌اندازی کرد

نستله اولین کیت‌کت بار خود را راه‌اندازی کرد

نستله کیت‌کت های لوکس خود را با قیمت  ۱۴ پوندراه اندازی کرده است. مشتریان می توانند کیت‌کت های مورد علاقه خودشان را با طعم های دلخواه بسازند و سفارش دهند.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از campaignlive، نستله در حال راه اندازی کیت‌کت های لوکسی است که قیمت آنها به ۱۴ پوند می رسد. این کیت‌کت ها را می توان از وب سایت Chocolatory و فروشگاه های نمایشگاهی موقت در سطح شهر خریداری کرد. این اتفاق اولین قدم برند نستله به عنوان فروش مستقیم و در حضور مشتری در انگلستان است.

فروشگاه یا نمایشگاه موقت یا همان Pop-up store، نوعی فروشگاه است که در اوایل دهه ۹۰، در حومه شهرهایی مانند توکیو، لندن، لس‌آنجلس و نیویورک، برای ارائه کالاهای هنری، مد، تجهیزات و حتی مواد غذایی، در پرترددترین نقاط شهر ایجاد شد. محصولات عرضه شده معمولاً انحصاری است و تنها در آن فروشگاه معمولاً ۱ روز تا ۳ ماه عرضه می‌گردد.

نستله این برند جدید و خلاقانه را Chocolatory نامگذاری کرده است که ۳۰ فروشگاه از جان لوئیس و همکاران و موزه Chocolate Story در یورک را شامل می شود. نستله همچنین فروشگاه های موقت دیگر برای عرضه این کیت‌کت ها را در Trafford Centre منچستر راه اندازی خواهد کرد.

بازدیدکنندگان بهترین فروشگاه جان لوئیس واقع در خیابان آکسفورد، می توانند کیت‌کت های خودشان را درست کنند.

KitKat 20190923093048233 300x200 - نستله اولین کیت‌کت بار خود را راه‌اندازی کرد

۲۰ سال از زمانی که نستله مدل Chunky خود را عرضه کرد، می گذرد. Rabia Khan، مدیر برند Chocolatory نستله در انگلستان و ایرلند، این اقدام را بزرگترین خبر برای کیت‌کت بعد از این ۲۰ سال توصیف می کند.

کیت‌کت بارِ نستله در اواخر هفته جاری در فروشگاه ها عرضه می شود. همچنین می توان آن را در از ماه نوامبر از فروشگاه اینترنتی نستله تهیه کرد. مشتریان می توانند بست بندی ها سفارشی و ویژه و طعم های کیت‌کت شان را خودشان انتخاب کنند. این حرکت خلاقانه می گوید شکلات خودت را برش بزن و تقریباً ۱۵۰۰ مدل متنوع دارد. خریداران می توانند از بین چهار نوع شکلات و طیف وسیعی از مواد تزئینی مانند تکه های کلوچه، کارامل نمکی، موم عسل و گل سرخ کیکتشان را بسازند و تزئین نمایند.

این برند جدید با نام Chocolatory، بهترین طعم های انگلیسی شکلات را دارد که در انحصار John Lewis است. مدیر برند Chocolatory گفته است: ما می دانیم که مردم از تجربه طعم های جدید و هیجان انگیز کیت‌کت چقدر لذت می برند. Chocolatory کیت‌کت تجربه ای کاملاً جدید و باکیفیت از کیت‎کت ارائه می دهد و همچنین این امکان را به شما می دهد تا برش های کیت‎کت مورد علاقه و مخصوص به خودتان را بسازید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

کیت‌کت بزرگترین برند نستله است و و در سال ۱۹۳۵ در یورک ساخته شد. و قبل از اینکه به عنوان کیت‌کت شناخته شود، اولین بار به عنوان شکلات برشته توسط Rowntree که یک شیرینی پزی انگلستانی است معرفی شد.

 

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

ایران هلث

اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی گفت:نمایشگاه «ایران هلث» یکی از محفل‌های مؤثر برای ایجاد تعاملات بین‌المللی مبتنی بر فناوری‌های حوزه سلامت است.