105b2fdd 3e69 47d0 b571 475569a1f042 660x330 - 10 برند برتر دارای بالاترین میزان فروش در سال 2019

۱۰ برند برتر دارای بالاترین میزان فروش در سال ۲۰۱۹

۸۲ درصد از مشتریان پایداری را دلیل مهمی برای خرید از برند محبوب خود قرار داده اند.

به گزارش پایگاه خبری برند – به نقل از سلام نو خرید لوکس چیزی نیست که معمولاً بدون برخی تحقیقات و تأملات و با دلیل خوب انجام شود. سرمایه گذاری  با درآمد ناچیز خود زمانی روشی ارزشمند است که بدانید چه چیزی را می توانید، چه از نظر قیمت وچه از نظر ارزش فروش مجدد خریداری کنید. در نتیجه، بازار فروش کالاهای لوکس در سال­های اخیر با محبوبیت بسیاری ازسوی سایت هایی چون Real روبرو شده، که رشد عمده ای را تجربه کرده است.

درباره Real

بدون شک Real جزء فروشندگان پیشرو در فضای حمل و نقل لوکس به صورت آنلاین است. هر ساله گزارشی از فروش مجدد تهیه می کند که نشان می دهد، میزان فروش سایر مارک­ها وبرندهای برتر و شرکت هایی که به دنبال عرضه کالا دربازار هستند را کاهش داده است. و تبدیل به یک قهرمان سلطنتی جدید برای سال ۲۰۱۹ شده است.

براساس گزارشات، گوچی بیشترین مارک جستجو شده در ۱۲ ماه گذشته است و ۷۹ درصد افزایش جستجوها را نشان می دهد. شاید تعجب آور باشد که این بازار توجه افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله را به سمت خود جلب کرده است. دراین گزارش همچنین اشاره شده است که این مارک به عنوان راهی آسان و ارزان برای ورود مصرف کنندگان لباس های خیابانی است تا بتوانند اقدام به خرید کالاهای لوکس نمایند.

۱۰ برند برتر جستجو شده و عبارتند از:

۱.گوچی

۲.لویی ویتون

۳.شانل

۴.پرادا

۵.هرمس

۶.فندی

۷.کریستین دیور

۸.والنتینو

۹.کریستین لووبوتین

۱۰. بالنسیگا

در قسمت لوازم جانبی، اگر به دنبال سرمایه گذاری برای خرید  یک کیف دستی هستید، هرمس تقریباً به طور پیوسته ارزش خود را با گذشت زمان و با ارزش فروش مجدد ۹۳٪ با حفظ کرده است. و با تضمین قطعات تا دو سال پس از خرید باعث شده شما با خیالی آسوده در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

لباس های خیابانی همچنین با رشد سالانه۲۸۱٪ نسبت به سال گذشته فروش کمی دارند. جستجوهای این بخش از بازار نیز توسط افراد ۱۸تا ۳۴ ساله انجام می شود.

جالب است بدانید که، لوازم خانگی مارک PVC نیزدر دسته کالاهای آرم دار برای خانه، ۵/۵ برابر بیشتر ازسال گذشته فروش داشته است. که این یک روندخوب افزایشی برای کالای خانگی است.

سرانجام، باید خاطرنشان کرد که پایداری دلیل اصلی خریداران در سایت بوده، و بر اساس این گزارش، ۸۲ درصد از مشتریان پایداری را دلیل مهمی برای خرید از برند محبوب خود قرار داده اند، در حالی که ۳۲ درصد گفته اند که از سایت های فروش مجدد به عنوان جایگزینی سریع برای خرید های به روز استفاده می کنند.

 

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.