برند معصومه

مادر و دختر ایرانی صاحب برند آرایشی معصومه

یک مادر و دختر ایرانی توانستند یک برند لوازم آرایشی با نام “معصومه” را تبدیل به یک برند بسیار معتبر در اروپا و جهان تبدیل کنند.

“معصومه عبدی” و دخترش “نسرین ژیان” بنیانگذاران و صاحبان برند “معصومه” در اواخر دهه ۸۰ در “ماربلا”، سعی کردند به صورت خانوادگی در این کار تجاری تلاش زیادی کنند تا از دیگر رقبا فاصله بگیرند. لوگوی این برند به شکل طرح تخت جمشید است.

14882990518286 - مادر و دختر ایرانی صاحب برند آرایشی معصومه

مادر و دختری که موفق شده اند با استفاده از ابتکار و خلاقیت های خودشان بازار لوازم آرایشی و بهداشتی را در اروپا به دست بگیرند!

برای اولین بار، MASSUMEH دانش گیاهان از ایران باستان را که از طریق نسل ها به فروش می رسد، با پیشرفته ترین اکتشافات علمی و پوستی، ترکیب می کند. این فرمول های هزار ساله مبتنی بر اسانس آروماتیک شرقی و عصاره های گیاهی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و کنترل کیفیت با غلظت بی سابقه ای از عصاره های خاویار، الماس، یاقوت کبود، مروارید، مالچیت، آمریت، رودوکروسیت، کریستال سنگ، ابریشم، ژله رویال، RNA و DNA پیچیده، اسید هیالورونیک، رزوراترول، زعفران، آرگان، ساکویا، آبی لوتوس، الاستین دریایی، ویتامین ها، آب گل رز دمشق و غیره است.

با استفاده از بیوتکنولوژی اختراع شده و نوآورانه، MASSUMHH پتانسیل بالایی از سلول های خالص را برای بازسازی بافت ها و ترویج تجدید سلول های بلند مدت که احتیاج به مکانیزم طبیعی سنتز مولکول های فعال ساخته شده توسط گیاهان دارد، به کار برده است.

قدرت فوق العاده و پتانسیل این مواد فعال، غنی از پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب و آنتی اکسیدان ها، در ترکیباتی است که با پوست سازگار است، منافع ضد چروک، تقویت، احیا کننده و بازسازی می کند. با توجه به رابطه طبیعی آنها با پوست، این فرمول های نوآورانه در همکاری برای ایجاد یک برنامه قدرتمند ضد پیری پوستی مناسب هستند که حتی برای انواع ظریف پوست هم مناسب است.

درباره نمایندگی آنها در “ایران” اطلاعاتی در دسترس نمی باشد اما با توجه به تحقیقاتی که انجام شد آنها در “اسپانیا” و در شهرهای مختلف این کشور محصولات خود را عرضه می‌کنند که طرفداران بسیار زیادی را هم دارند.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.