برند گردشگری

ظرفیت های گردشگری سرعین برندسازی شود

سرعین را برند گردشگری شمال غرب کشور و استاد اردبیل است.

پایگاه خبری دنیای برند، نادر فلاحی ظهر پنجشنبه در نشست با فعالان رسانه و مدیران شبکه‌های اجتماعی سرعین اظهار کرد: سرعین به عنوان نگین گردشگری استان اردبیل ظرفیت‌هایی بسیار بالایی در حوزه جذب گردشگر داشته و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه استان اردبیل شود.

وی سرعین را برند گردشگری شمال غرب کشور دانست و افزود: توسعه و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در سرعین نیازمند معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در فضای مجازی و به ویژه شبکه‌های اجتماعی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: انتظار می‌رود با تولید محتوا و اخبار به شکلی مناسب و کیفی در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری موجود در سرعین زمینه جذب و جلب گردشگران به این شهرستان به منظور بازگشت رونق به بخش گردشگری سرعین فراهم آید.

فلاحی بیان کرد: ظرفیت‌های منحصر به‌فرد این شهرستان اعم از آب درمانی‌های متعدد، واحدهای اقامتی استاندارد، وجود پیست‌های اسکی، طبیعت بکر، آب و هوای مناسب منطقه، فرهنگ غنی مردم سرعین نیازمند معرفی در فضای مجازی با هدف جذب گردشگران استان‌ها و شهرهای مختلف کشور به این شهرستان است.

وی با تاکید بر برند سازی قابلیت‌های موجود منحصر به‌فرد سرعین که سایر مناطق از آن محرومند، اظهار کرد: آماده همکاری همه‌جانبه با فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی سرعین در راستای معرفی مناسب ظرفیت‌های سرعین و برند سازی این ظرفیت‌ها هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر ارائه راهکارهای کاربردی در راستای تقویت گردشگری در منطقه گفت: در این زمینه انتظار می‌رود شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و نهادهای دیگر همکاری لازم را داشته باشند.

فلاحی حمایت از سرمایه‌گذاران را لازمه ایجاد جهش تولید دانست و تصریح کرد: بخش گردشگری سرعین برای رونق و توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری است که فعالان رسانه‌ای با اعتمادسازی و انتشار محتوای امیدوارکننده نقش مهمی در این زمینه دارند.

منبع: مهر

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x