62862686 660x330 - سمپوزیوم ۲ روزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز برگزار می‌شود

سمپوزیوم ۲ روزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز برگزار می‌شود

سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز (ایبرو) با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، این دوره آموزشی با هدف فراهم کردن فرصتی برای دانشجویان، محققان و پژوهشگران برای کسب یافته‌ها، اطلاعات و تبادل تجارب در حوزه‌های علوم اعصاب، علوم اعصاب سلولی، علوم اعصاب شناختی و علوم اعصاب محاسباتی برگزار می‌شود.

در این رویداد آموزشی، جمعی از اساتید و محققان و متخصصان از مراکز علمی و تخصصی داخلی و خارجی آخرین یافته‌ها و دانسته‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه علوم اعصاب و اعصاب شناختی را ارائه می‌دهند.

این رویداد علمی توسط سازمان بین‌المللی مطالعات مغز (ایبرو) و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، انجمن علوم اعصاب ایران و آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز در قالب سخنرانی‌ها، جلسات عملی و برپایی کارگاه‌ها با تمرکز بر تکنیک‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به https://nbml.ir/fa/events/IBRO-Symposium مراجعه کنند.

پایان

همچنین ببینید

63038017 310x165 - یادگاری‌های شهیدجمهور، معرفی برترین‌های علم‌کاوی و دیگر اخبار علمی مهم امروز

یادگاری‌های شهیدجمهور، معرفی برترین‌های علم‌کاوی و دیگر اخبار علمی مهم امروز

در این گزارش مروری بر مهم‌ترین اخبار منتشر شده در دنیای علم و فناوری در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *