ارزش برند

تاکید بر حفظ ارزش برند در نشست مجازی UNWTO

پایگاه خبری دنیای برند، وبینار منطقه آسیا – اقیانوسیه (UNWTO) با محوریت مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا با حضور ۱۱ کشور از جمله ایران برگزار شد.

به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با توجه به همه‌گیری بی‌سابقه covid- ۱۹ و ضرورت اتخاذ کلیه ابزارهای لازم مدیریتی برای بکارگیری استراتژی موثر ارتباطات بحران برای تسریع در بهبود صنعت گردشگری در سطح جهانی و منطقه‌ای، وبینار منطقه آسیا ـ اقیانوسیه UNWTO را با موضوع «بحران برقراری ارتباط؛ در دوران کرونا و پساکرونا» را برگزار کرد.

این وبینار به میزبانی «مارسلو ریسی»، مدیر ارتباطات سازمان جهانی جهانگردی و «هری هوانگ»، معاون مدیر گروه منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه و نیز با حضور تعدادی از کارشناسان ارشد و معاونان حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری و دفتر برنامه‌ریزی معاونت گردشگری وزارت، برگزار شد.

در این نشست مجازی به موضوعاتی چون بازنگری در بازار هدف با توجه به تغییرات به وجود آمده در تقاضا و عرضه، تاکید بر حفظ ارزش برند، شناخت دوباره رفتارهایی که در گردشگران پدید آمده است، آموزش کارکنان و دست‌اندرکاران برای ایجاد اطمینان در مخاطب، تعریف محصولات خاص، مطرح شدن بازارهای جدید و احتمالی از جمله افرادی که حس ماجراجویانه زیاد دارند و نوجوانان که احتمال ابتلا به بیماری را کمتر دارند و ریسک پذیرتر هستند، پرداخته شد.

همچنین اطمینان به مسافران در خصوص امنیت مقاصد و راه‌های ارتباطی مثل هواپیما، قطار و غیره نیز بخش تکمیلی وبینار UNWTO، بوده است.

در این وبینار، نمایندگان کشورهای نپال، مالزی، اندونزی، ژاپن، سریلانکا، افعانستان، سنگاپور، کره جنوبی، بنگلادش، فیجی و جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *