WhatsApp Image 2019 10 07 at 10.09.08 660x330 - برند کوکاکولا محیط زیست را نجات می دهد

برند کوکاکولا محیط زیست را نجات می دهد

برند کوکاکولا در راستای حمایت و نجات محیط‌‌ زیست، اولین نمونه از بطری هایی که از جداسازی و بازیافت پلاستیک های دریا تولید کرده را معرفی نموده است.

پایگاه خبری دنیای برند – این برند گفت: تکنولوژی های خط شکن و بزرگ این امکان را به کوکاکولا داده اند تا بتواند پلاستیک های کم کیفیت را به بسته بندی با کیفیت بالا از مواد غذایی تبدیل کند. با استفاده از بازیافت ۲۵٪ از پلاستیک های دریای مدیترانه و سواحل آن، حدود ۳۰۰ نمونه بطری تاکنون تولید شده است.

اگرچه برند کوکاکولا اظهار کرد که این تعداد نمونه نشان دهنده قدم کوچکی است که در حال حاضر برداشته ایم. اما تأکید کرد که فناوری موجود در پشت این اقدام حمایت از محیط زیست از پتانسیل بزرگی برخوردار است.

plastic ocean technology 2 300x169 - برند کوکاکولا محیط زیست را نجات می دهد

فرآیند «بازیافت پیشرفته» شامل تجزیه قطعات پلاستیکی و از بین بردن ناخالصی های قابل بازیافت با سطح پایین است تا بتوان آنها را به عنوان محصول جدید بازسازی کرد. در نتیجه می توان از پلاستیک هایی که سطح پایینی در نگهداری مواد غذایی دارند و قرار بوده سوزانده شوند، مجدداً استفاده کرد.

نمونه بطری های این برند، نتیجه همکاری بین شرکت کوکاکولا و تعدادی از شرکت های حامی و حافظ محیط زیست و فعال در حوزه تکنولوژی و بسته بندی از جمله Mares Circulares، Ioniqa Technologies و Indorama Ventures است.

برند کوکا کولا افزود: جریان بازیافت زباله های محیط زیست با استفاده از زباله هایی که از بازیافت ها به جا می ماند از جمله پلاستیک های غیر قابل بازیافت قبلی و بازیافت های با کیفیت پایین، بزودی در سطح تبلیغات تجاری برندها معرفی می شود. این شرکت قصد دارد از سال ۲۰۲۰ این محتوای پلاستیکی بازیافت شده را در فرایند بازیافت پیشرفته در برخی از بطری های خود به بازار عرضه کند.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.