WhatsApp Image 2019 10 14 at 16.14.14 660x330 - باارزش ترین برندهای ملی جهان در 2018

باارزش ترین برندهای ملی جهان در ۲۰۱۸

برند ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ با ارزش ۲۵٫۹ تریلیون دلار، با فاصله ارزشمندترین برند ملی در جهان شناخته شد. برند ملی چین با با ارزش ۱۲٫۸ تریلیون دلار، در رتبه دوم قرار گرفت.

ارزش برند ملی

پایگاه خبری دنیای برند – تأثیر تصویر ملی بر اقتصاد یک کشور و برند های ملی آن براحتی قابل درک نیست. یک تصویر ملی خوب می تواند ابعاد مثبتی داشته باشد، از قبیل: تشویق سرمایه گذاران خارجی به حضور در یک کشور، افزودن ارزش صادرات یک کشور و همچنین جذب گردشگر و مهاجران ماهر به کشور. از طرف دیگر، به دلیل مدیریت ضعیف برند ملی و یا رویدادهای جهانی، یک کشور آسیب های اقتصادی قابل توجهی را متحمل می شود.

شرکت های ایالات متحده بر خرده فروشی جهانی تسلط دارند

شواهد تأثیر ارزش برند ملی یک کشور را می توان در صنعت خرده فروشی مشاهده کرد. در نتیجه جهانی سازی و توافق های مختلف تجاری بین بازارها و کشورها، بسیاری از خرده فروشان قادر به انجام تجارت در مقیاس جهانی هستند. به این ترتیب، تصویر ملی مرتبط با بازار خانگی یک برند دارای اهمیت است. بسیاری از فروشندگان پیشرو در جهان شرکت های مستقر در ایالات متحده هستند. والمارت و آمازون نمونه هایی از خرده فروشان آمریکایی هستند که کسب و کارشان در سراسر جهان جریان دارد. موفقیت خرده فروشان ایالات متحده را نیز می توان از طریق عملکرد آنها در خرده فروشی آنلاین مشاهده کرد. آمازون نمونه بارز این امر است.

statistic id322423 most valuable nation brands 2018 1 896x1024 - باارزش ترین برندهای ملی جهان در 2018
باارزش ترین برندهای ملی در جهان در ۲۰۱۸

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …