نمایشگاه گلودفود دبی gulfood dubai 2020

اعزام هیات تجاری-آموزشی به نمایشگاه گلفود دبی

مدیرکل توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران، از اعزام هیات سی نفره متشکل از نمایندگان واحدهای تولیدی و صادراتی نوپا و صادرکنندگان جوان به نمایشگاه صنایع غذایی دوبی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها‌ی صنایع غذایی دنیا خبر داد.

پایگاه خبری دنیای برند، به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری، با بیان این مطلب، هدف از اعزام هیات یادشده را آموزش صادرکنندگان نوپا و علاقمندان به صادرات عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در جهت توانمندسازی بنگاه‌های تولیدی و صادراتی، ‌وجود متخصصان صادراتی و کارشناسان صنایع غذایی در هیات مذکور در راستای تعلیم بنگاه‌ها‌ ‌‌و ارائه نقشه راه برای صادرات آنها خواهد بود.

مدیرکل توسعه خدمات بازرگانی، ضمن تشکر و قدردانی از مرکز آموزش بازرگانی وزارت صمت به عنوان مجری اعزام هیات، برگزاری دوره‌های آموزشی صادرات، قبل، حین و بعد از اعزام هیات را یک فرایند کامل معرفی کرد و استمرار انجام این گونه فعالیت‌ها در جهت تربیت و رشد نسل جدید صادرکنندگان را با اهمیت دانست.

قمری، برنامه بعدی سازمان توسعه تجارت ایران در جهت توانمندسازی بنگاهها را اعزام هیات به نمایشگاه مواد و صنایع غذایی روسیه در شهریور ماه ۹۹ اعلام کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی گلفود دوبی به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع غذایی خاورمیانه از ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ماه در امارات متحده عربی برگزار می‌شود و بیش از ۷۰ شرکت ایرانی به عنوان مشارکت‌کننده در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین ببینید

The spring cosmetic and care routine that you need to start today 310x165 - روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

پایگاه خبری دنیای برند، عبور از فصل زمستان و رسیدن به بهار، همیشه یک احساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *