Lufthansa

اعتصاب سه روزه در شرکت تابعه برند لوفت‌هانزا آلمان

پایگاه خبری دنیای برند، اتحادیه مستقل خدمه پروازی آلمان (UFO) به دنبال شکست مذاکرات این اتحادیه و برند لوفت‌هانزا بر سر اختلاف‌های کارگری، از خدمه و کارمندان شرکت جرمن وینگز به عنوان شرکت تابعه این شرکت هواپیمایی خواست به مدت سه روز دست از کار بکشند.

این اتحادیه روز جمعه اعلام کرد کارکنان شرکت جرمن وینگز، ۳۰ دسامبر تا اول ژانویه اعتصاب خواهند کرد. اقدامات بعدی در زمینه اعتصاب بعد از دوم ژانویه ۲۰۲۰ اعلام خواهد شد.

«دنیل فلور» نماینده این اتحادیه گفت: ما تا لحظه اخر امیدوار بودیم اخبار بهتری ارائه دهیم اما چاره‌ای نداشتیم جز اینکه با استفاده از اعتصاب از منافع خود دفاع کنیم.

مقام‌های لوفت هانزا روز جمعه دعوت به اعتصاب را محکوم کردند و گفتند که اتحادیه (UFO) در چند هفته گذشته نتوانسته مطالبات خود را به طور مشخص مکتوب کند و مانع از رسیدگی فوری به اختلافات شده است.

اختلاف‌ها بین لوفت‌هانزا و اتحادیه خدمه پرواز ماه‌هاست که ادامه دارد. دو طرف اوایل ماه جاری درباره اختلاف‌ها بر سر پرداختی‌ها توافق کردند اما نتوانستند درباره شرایط کاری به توافق برسند. اعضای اتحادیه خدمه پرواز نوامبر گذشته نیز اعتصاب‌هایی را به راه انداختند که موجب لغو نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ پرواز شد.

شرکت لوفت‌هانزا ژانویه گذشته هشدار داده بود که شرکت‌هایی هواپیمایی ارزان قیمت مانند جرمن وینگز تاثیری منفی بر فعالیت‌های تجاری این شرکت در نیمه دوم سال دارند.
شرکت‌های هواپیمایی در سراسر جهان با کاهش مسافر و بار مواجه‌اند که به دلیل کاهش رشد اقتصادی و جنگ‌های تجاری بروز کرده است.

اتحادیه خدمه پروازی آلمان حافظ منافع بیش از ۳۰ هزار خدمه پروازی در این کشور است

منبع: بلومبرگ

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *