ثروتنمدان 2019

افزایش ۱.۲ تریلیون دلاری ثروت ثروتمندان جهان در ۲۰۱۹/لوئی_ویتون، آمازون

در سال ۲۰۱۹ مجموع دارایی ۵۰۰ ثروتمند جهان ۲۵ درصد معادل ۱.۲ تریلیون دلار رشد کرده است.

پایگاه خبری دنیای برند، بر اساس شاخص سالانه میلیاردر‌های بلومبرگ، ثروت آن‌ها ۵.۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود. برنارد آرنو، رئیس برند فرانسوی LVMH (لوئیز ویتون موت هنسی) که نام او در میان ۱۰ میلیاردر جهان قرار دارد در سال ۲۰۱۹ بیشترین افزایش ثروت را در میان رقبای خود داشته است.

معرفی برند لویی ویتون (Louis Vuitton)

او سومین ثروتمند روی کره زمین است که ثروتش نسبت به سال گذشته میلادی افزایش یافته و به ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

جف بیزوس، مدیرعامل  برند آمازون همچنان ثروتمندترین فرد جهان باقی مانده است. این در حالی است که او در سال جاری میلادی ۹ میلیارد دلار را در نتیجه طلاق همسرش از دست داد. اما افزایش خرده فروشی آنلاین در شب کریسمس باعث شد سهام شرکت او افزایش یابد.

معرفی برند آمازون (Amazon)

740x 1 3 300x169 - افزایش ۱.۲ تریلیون دلاری ثروت ثروتمندان جهان در ۲۰۱۹/لوئی_ویتون، آمازون

منبع: بلومبرگ

همچنین ببینید

تغییر نام دانشگاه

تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در برنامه هفتم توجه ویژه ای به مهارت آموزی در هنرستان ها، دانشگاه‌ها به ویژه مراکز فنی و حرفه ای شده است، اظهارکرد: دانشگاه فنی و حرفه ای با حمایت های دولت، پیشتاز و طلایه دار مهارت آموزی به جوانان شده است و با افزایش فعالیت های کمی و کیفی خود الگوی مناسبی برای سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی در عرصه آموزش مهارت های شغلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *