برند گردشگری

تبدیل قشم به جزیره برند گردشگری ایران

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ازآغاز اقدامات این معاونت باهدف آماده سازی و زیباسازی منظر جزیره برای دوران پساکرونا خبر داد.

پایگاه خبری دنیای برند، مرتضی شیخ زاده با اشاره به لزوم پاک و زیبا بودن جلوه های بصری در این جزیره بیان داشت: جزیره قشم به عنوان یک مقصد گردشگری بین المللی در جهان، باید استانداردهای پذیرش گردشگر را به ویژه در دوران پساکرونا داشته باشد.

وی با تاکید بر دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر زیباسازی منظر مسیرهای تردد به سایت ها و اماکن گردشگری جزیره توسط این معاونت افزود: یکی از مهم ترین معضلات ما، نخاله های ساختمانی است که در طول جاده ها و مسیرهای دسترسی وجود دارد.

به گفته شیخ زاده، با وجود تمام تلاش های حوزه عمرانی این سازمان، عزم مردمی و همراهی جامعه محلی برای نظم دادن، رعایت نظافت و جلوگیری از آلوده ساختن محیط های گردشگری بهترین راه حل برای حل این معضل است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه های بلند مدت این معاونت برای پاکسازی منظر سایت های گردشگری و توسعه فضای سبز در این مناطق خبر داد و اضافه کرد: قشم به واسطه داشتن ژئوپارک جهانی، در جامعه بین المللی به عنوان یک مقصد ویژه گردشگری شناخته شده است و سیما و منظر جزیره باید با این عنوان تناسب داشته باشد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وی همچنین از برنامه های بلندمدت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برای تبدیل قشم به جزیره برند گردشگری ایران یاد کرد و ادامه داد: داشتن برند موفق گردشگری می تواند در افزایش جذب گردشگر و در نتیجه افزایش درآمدهای ناشی از صنعت گردشگری و رونق اقتصاد محلی و ملی بسیار موثر باشد.

منبع: مهر

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x