گفتگو یا شایان صفاری

برند‌ها و ارزش گذاری: داستان ۱۰۰ برتر سال ۲۰۲۳ با شایان صفاری

پایگاه خبری دنیای برند، شایان صفاری، محقق و استراتژیست برند، در گفت‌وگو با دنیای برند درباره لیست ۱۰۰ برند برتر سال ۲۰۲۳ صحبت کرد. این لیست توسط اینتر برند، یکی از بزرگترین مراجع ارزیابی برند در سطح بین‌المللی، منتشر شده است.

برندسازی و ارزش‌گذاری

در این گفت‌وگو، درباره شرکت‌های بین‌المللی صحبت کردیم که نقش بسیار مهمی در ارزش‌گذاری برندها دارند. این شرکت‌ها با استفاده از تحلیل‌های گسترده و دقیق، به تعیین ارزش برندها می‌پردازند و صفاری به بررسی معیارها و فرایندهای این ارزیابی‌ها پرداخت.

ارزش برند اپل

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌وگو، بررسی ارزش برندهای معروف است؛ اینکه اپل، به عنوان یکی از عظیم‌ترین شرکت‌های تکنولوژی، چگونه موفق شده است ارزش برند خود را حفظ کند؟

وی به جزئیات این مسئله پرداخت و علل موفقیت اپل را مورد بررسی قرار داد.

ارزش برند مایکروسافت

مایکروسافت، یکی دیگر از بزرگ‌ترین نام‌های تکنولوژی، چگونه توانسته است ارزش برند خود را به این عدد برساند؟ صفاری همچنین نکات کلیدی در این زمینه را بررسی کرد و به تأکید بر نقش نوآوری و خدمات شگفت‌آور این برند پرداخت.

ارزش برند آمازون

آمازون، پیشرو در حوزه تجارت الکترونیک، چگونه به یکی از قدرتمندترین برندها تبدیل شده است؟ وی توضیحاتی داد تا به عمق برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی آمازون نگاهی بیندازیم.

دو خودروساز با ارزش آلمانی

سپس به بررسی دو خودروساز برجسته آلمانی پرداختیم. چرا این خودروسازها به عنوان برندهای باارزش شناخته می‌شوند؟ شایان صفاری نکاتی جالب ازجمله، کیفیت ساخت و نوآوری در این زمینه را مطرح کرد.

برند دیزنی

واقعیت تلخ یا شیرین این است که برند دیزنی همیشه جذابیت خود را حفظ کرده است. در این بخش از گفت‌وگو به بررسی نکات کلیدی در ارتقاء ارزش برند دیزنی پرداختیم.

شیوه‌های ارزش‌گذاری

نهایتاً، ما به شیوه‌های ارزش‌گذاری برندها پرداختیم و با روش‌ها و معیارهای مورد استفاده در این ارزیابی‌ها آشنا شدیم. شایان صفاری به ما اطلاعاتی ارزشمند از پشت پرده این فرایند ارائه داد.

اگر علاقه‌مند به کشف جزئیات لیست ۱۰۰ برند برتر هستید و می‌خواهید در جریان آخرین اخبار از دنیای برندها باشید، می‌توانید ویدئو را تماشا کنید. با ما همراه باشید و جای خالی اطلاعات در ذهن خود را با دانش جدید پر کنید.

ویدئو:

 

دانلود گزارش Best Global Brands Report 2023

دانلود گزارش

پایان

همچنین ببینید

آکادمی ایرانسل؛ پلتفرمی آموزشی برای همه

آکادمی ایرانسل؛ پلتفرمی آموزشی برای همه

پایگاه خبری دنیای برند، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ که بعد از چند سال وقفه برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *