سپیده عابدینی مدیر برند و تبلیغات برند مبین نت
سپیده عابدینی مدیر برند و تبلیغات برند مبین نت

مبین‌نت؛ از ارائه‌دهنده خدمات فیکس وایرلس به اپراتور مولتی‌سرویس

پایگاه خبری دنیای برند، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مبین‌نت با شعار «در مسیر سبز تحول دیجیتال» حضور چشمگیری داشت و خدمات و محصولات جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرد. ما در این نمایشگاه با سپیده عابدینی، مدیر برند و تبلیغات مبین‌نت، گفت‌وگو کردیم و درباره فعالیت‌ها و آینده این شرکت پرسیدیم.

 

الکامپ، فرصتی برای تعامل با مخاطبان

سپیده عابدینی گفت: «الکامپ چون چند سالی برگزار نمی‌شد، همین برگزار شدنش اتفاق خوبی است و فرصت مغتنمی برای شرکت‌ها فراهم کرده تا بتوانند به صورت رودررو با افراد تعامل داشته باشند و محصولات و خدمات جدیدشان را معرفی و عرضه کنند.
این آوردگاه فضای ارائه دوباره‌ای را برای همه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال ایجاد کرده است؛
که با حضور تمام برندهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات گرفته تا استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور و خلاقیت محور قطعا اتفاق‌های خوبی رقم خواهد خورد. به‌ویژه باتوجه ‌به مشکلات و چالش‌هایی که این مدت داشتیم.»
وی افزود: «برند برای اینکه بتواند ارتباطش را با مخاطبش حفظ کند، از تمام نقاط تماس خود با مخاطبانش باید استفاده کند که یکی از اصلی‌ترین آنها، همین نمایشگاه‌هایی است که برگزار می‌شود و فرصت خیلی خوبی است که مخاطبان بتوانند بیایند و با برندها ارتباط مستقیم داشته باشند. برندها هم با آن‌ها در تعامل باشند و آخرین دستاوردهای خود را معرفی کنند و به جایگاه‌سازی خود بپردازند.»

زندگی دیجیتال، رؤیای مبین‌نت

سپیده عابدینی درباره خدمات و محصولات جدید مبین‌نت در نمایشگاه الکامپ گفت: «امسال مبین‌نت با شعار اصلی خود، یعنی “در مسیر سبز تحول دیجیتال” و با کانسپت “جادوی زندگی دیجیتال با یک اتصال” به نمایشگاه آمده است و ما در غرفه‌مان سعی کردیم برای خلق تجربه این مفهوم به بازدیدکنندگان، یک سفر در مسیر مشخص و منظمی از ارائه خدمات و محصولاتمان به نمایش بگذاریم. فرآیند این سفر مشتریان و بازدیدکنندگان ما ابتدا با عرضه خدمات اینترنتی که در واقع پایه اصلی خدمات ماست آغاز می‌شود. در این بخش علاوه بر سرویس اینترنتی TD_LTE، ما سرویس جدیدمان با عنوان “فایبرلینک” که یکی از خدمات اینترنتی جدید مبین‌نت بر بستر فیبر نوری است را نیز معرفی کنیم. قصد ما درواقع این است که تلاش کنیم تا روند تغییرات‌ و تبدیلمان از یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات فیکس وایرلس، به یک اپراتور ‌مولتی‌سرویس را به نمایش بگذاریم.
در بخش دیگر ما سرویس‌های ابری خودمان را در این نمایشگاه معرفی کردیم؛ مثل سرویس مبینیو که یک سرویس نظارت تصویری ابریست و سرویس مبیکلود که یک سرویس زیرساخت ابریست. این بخش هم از نقاط اصلی و مورد تاکید ویژه ما در این نمایشگاه و بیانگر رویکرد آتی ماست که در کنار توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به توسعه سرویس‌های ابری می‌پردازیم.
در بخش پایانی ما راهکارهای سازمانی و سرویس‌های IoT را داریم.
سرویس‌هایی مثل سرویس “مبی‌اسمارت” که سرویس هوشمندسازی ساختمان‌هاست و اپراتور پایش هوشمند حریق “الرت” که از خدمات ما در حوزه هوشمندسازی شهری می‌باشد.»
وی تأکید کرد: «مبین‌نت همیشه یکی از ارزش‌های اصلی که برای خودش انتخاب کرده، پیشروبودن بوده است؛ چه از موقعی که ما سرویس وایمکس را داشتیم که جزو اولین‌ها بود، چه الان که سرویس‌های ابری و اینترنت اشیا را داریم.
اگر ملاحظه کنید خدمات ما در این نمایشگاه جزو خدماتی با فناوری‌های نوآورانه است و هدف ما این است که با ارائه این خدمات باتوجه‌به نیاز مردم جامعه به خدمات دیجیتالی نوین، سعی کنیم همراستا با تحولات زندگی دیجیتال در جامعه و در مسیر تحول دیجیتال حرکت کنیم.»

چالش‌های حل‌شده و آینده‌ای روشن

سپیده عابدینی در پاسخ به پرسش چالش‌های حضور در بازار گفت: «خب چون ما شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی هستیم، طبیعتاً در مسیر تحولات جامعه این مشکلات را داریم که در راه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان‌مان با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه باشیم؛ اما خب ما همیشه تلاشمان این بوده که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم؛ در هر شرایط و زمانی .»
در پایان، عابدینی در جواب به سؤال سال آینده هم در الکامپ شرکت می‌کنید، گفت: «قطعاً شرکت می‌کنیم و ما به‌عنوان اپراتور حضورمان در این نمایشگاه بردی دوجانبه است؛ یعنی همان‌طورکه دولت باید از کسب‌وکارها حمایت کند، ما هم باید در این آوردگاه مهم صنعت‌مان حضور داشته باشیم .»

 

 

پایان

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *