تریبون، پلتفرم ارتباط رسانه‌ها با کسب‌وکارها
آرمان صفایی مدیرعامل تریبون

تریبون، پلتفرم ارتباط رسانه‌ها با کسب‌وکارها

پایگاه خبری دنیای برند، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، تریبون با ایده جدید و نوین خود حضور داشت و به‌عنوان پلتفرم ارتباط رسانه‌ها با کسب‌وکارها در فضای آن‌لاین معرفی شد. ما در این نمایشگاه با آرمان صفایی، مدیرعامل تریبون، گفت‌وگو کردیم و درباره فعالیت‌ها و آینده این شرکت پرسیدیم.

تریبون واسطه‌ها را حذف کرد

آرمان صفایی گفت: «به‌طور خلاصه و خیلی ساده اگر بخواهم توضیح دهم، ما واسطه‌ها را حذف کردیم و ارتباط بین رسانه‌ها و کسب‌وکارها به‌صورت ساده‌تر و مستقیم‌تر در تریبون اتفاق می‌افتد. شرکت‌ها می‌توانند اخبارشان را به دست رسانه‌ها برسانند که باعث افزایش قدرت سئو سایتشان می‌شود، برندسازیشان تقویت می‌شود و برای رسانه‌ها هم طبیعتاً درآمد دارد.»
وی افزود: «تا الان ۲۰هزار رسانه طرف همکاری ماست که از ایران و کشورهای مختلف تشکیل شده است و ۳۰هزار کسب‌وکار تا الان به ما اعتماد کردند.»

چالش‌های حل‌شده و آینده‌ای روشن

آرمان صفایی در پاسخ به پرسش چالش‌های حضور در بازار گفت: «ما نبض دیجیتال کشور هستیم و مشتری‌های ما کسب‌وکارهای دیجیتالی کشور هستند. هروقت حال آن‌ها خوب باشد، حال ما هم خوب است و همکاری‌ها بیشتر و اگر هم اوضاع روبه‌راه نباشد، خب طبیعتاً حال ما هم خوب نیست. اینکه کسب‌وکاری به فکر توسعه کسب‌وکارش هست یا به فکر بقا، خیلی متفاوته و همین می‌تواند کل موضوع را عوض کند. نیمه سال گذشته کسب‌وکارها فقط به فکر بقا بودند، اما الان آروم‌آروم به فکر توسعه کسب‌وکارشان میفتند و الان وضعیت کمی بهتر شده است.»
وی از دید خود از آینده تریبون گفت: «خب، قطعاً آینده تریبون خیلی روشن خواهد بود؛ چون آینده اقتصاد دیجیتال کشور را روشن میبینم و هرچقدر اقتصاد در مسیر مثبت و روشن باشد، آینده ما هم روشن‌تر است. اقتصاد دیجیتال کشور جزوی از اقتصاد کلان کشور است و امیدوارم همان‌طورکه دولت از ما حمایتی نمی‌کند، در کار ما دخالت هم نکند و اجازه بدهد بخش خصوصی خودش اهدافی که دارد، جلو ببرد و در روند رشد و مثبت قرار بگیرد. اما خب این موضوع هم نیاز دارد به اینکه زیرساخت‌ها فراهم باشد و توسعه پیدا کند.»

سال آینده در الکامپ شرکت می‌کنید؟

آرمان صفایی در پاسخ به پرسش شرکت در نمایشگاه سال آینده گفت: «بله، سال آینده هم شرکت می‌کنیم و درخواست ما از کسب‌وکارها این است که خودمان شرکت و حمایت کنیم تا کسب‌وکارها و افراد بتوانند شرکت کنند و بتوانیم در کنار هم در مسیر روبه‌رشد جلو بریم.»

 

پایان

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *