تریبون، پلتفرم ارتباط رسانه‌ها با کسب‌وکارها
آرمان صفایی مدیرعامل تریبون

تریبون، پلتفرم ارتباط رسانه‌ها با کسب‌وکارها

پایگاه خبری دنیای برند، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، تریبون با ایده جدید و نوین خود حضور داشت و به‌عنوان پلتفرم ارتباط رسانه‌ها با کسب‌وکارها در فضای آن‌لاین معرفی شد. ما در این نمایشگاه با آرمان صفایی، مدیرعامل تریبون، گفت‌وگو کردیم و درباره فعالیت‌ها و آینده این شرکت پرسیدیم.

تریبون واسطه‌ها را حذف کرد

آرمان صفایی گفت: «به‌طور خلاصه و خیلی ساده اگر بخواهم توضیح دهم، ما واسطه‌ها را حذف کردیم و ارتباط بین رسانه‌ها و کسب‌وکارها به‌صورت ساده‌تر و مستقیم‌تر در تریبون اتفاق می‌افتد. شرکت‌ها می‌توانند اخبارشان را به دست رسانه‌ها برسانند که باعث افزایش قدرت سئو سایتشان می‌شود، برندسازیشان تقویت می‌شود و برای رسانه‌ها هم طبیعتاً درآمد دارد.»
وی افزود: «تا الان ۲۰هزار رسانه طرف همکاری ماست که از ایران و کشورهای مختلف تشکیل شده است و ۳۰هزار کسب‌وکار تا الان به ما اعتماد کردند.»

چالش‌های حل‌شده و آینده‌ای روشن

آرمان صفایی در پاسخ به پرسش چالش‌های حضور در بازار گفت: «ما نبض دیجیتال کشور هستیم و مشتری‌های ما کسب‌وکارهای دیجیتالی کشور هستند. هروقت حال آن‌ها خوب باشد، حال ما هم خوب است و همکاری‌ها بیشتر و اگر هم اوضاع روبه‌راه نباشد، خب طبیعتاً حال ما هم خوب نیست. اینکه کسب‌وکاری به فکر توسعه کسب‌وکارش هست یا به فکر بقا، خیلی متفاوته و همین می‌تواند کل موضوع را عوض کند. نیمه سال گذشته کسب‌وکارها فقط به فکر بقا بودند، اما الان آروم‌آروم به فکر توسعه کسب‌وکارشان میفتند و الان وضعیت کمی بهتر شده است.»
وی از دید خود از آینده تریبون گفت: «خب، قطعاً آینده تریبون خیلی روشن خواهد بود؛ چون آینده اقتصاد دیجیتال کشور را روشن میبینم و هرچقدر اقتصاد در مسیر مثبت و روشن باشد، آینده ما هم روشن‌تر است. اقتصاد دیجیتال کشور جزوی از اقتصاد کلان کشور است و امیدوارم همان‌طورکه دولت از ما حمایتی نمی‌کند، در کار ما دخالت هم نکند و اجازه بدهد بخش خصوصی خودش اهدافی که دارد، جلو ببرد و در روند رشد و مثبت قرار بگیرد. اما خب این موضوع هم نیاز دارد به اینکه زیرساخت‌ها فراهم باشد و توسعه پیدا کند.»

سال آینده در الکامپ شرکت می‌کنید؟

آرمان صفایی در پاسخ به پرسش شرکت در نمایشگاه سال آینده گفت: «بله، سال آینده هم شرکت می‌کنیم و درخواست ما از کسب‌وکارها این است که خودمان شرکت و حمایت کنیم تا کسب‌وکارها و افراد بتوانند شرکت کنند و بتوانیم در کنار هم در مسیر روبه‌رشد جلو بریم.»

 

پایان

همچنین ببینید

برند شیائومی

برند شیائومی در تلاش برای ثبت رکورد

برند شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *