آکادمی ایرانسل؛ پلتفرمی آموزشی برای همه
محمد معظمی مدیر آکادمی ایرانسل

آکادمی ایرانسل؛ پلتفرمی آموزشی برای همه

پایگاه خبری دنیای برند، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ که بعد از چند سال وقفه برگزار شد، یکی از شرکت‌های حاضر در آکادمی ایرانسل بود که با ارائه دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر، یادگیری زبان و مهارت‌های نرم، به  مشتریان و همکاران خود خدمات می‌داد. ما در این نمایشگاه با آقای محمد معظمی، مدیر آکادمی ایرانسل، گفت‌وگو کردیم.

 

هدف آکادمی ایرانسل از شرکت در نمایشگاه
معظمی گفت: «آکادمی ایرانسل برنامه‌ای که دنبال می‌کند، برنامه‌ای آموزشی بوده که برای مشتریان ایرانسل و همکاران مستقیم و غیرمستقیم است. این دوره‌های آموزشی به ۴ گروه اصلی فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر، یادگیری زبان و سافت اسکیل تقسیم می‌شود که سافت اسکیل مهارت‌های نرم و دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. همین‌طور در حوزه مدیریت پروژه، این دوره‌ها به صورت حضوری، آن‌لاین و آف‌لاین تهیه شده است که هم در خود مکان آکادمی ایرانسل، دوره‌های حضوری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها برگزار می‌شود، هم مشتریان آزاد و کسانی که ثبت‌نام می‌کنند، ما در خدمتشان هستیم.»

وی افزود: «حضور در نمایشگاه الکامپ فرصت خوبی بود تا با افرا متخصص در خوزه فناوری و شرکت‌های مختلف دیداری تازه کنیم

دردسترس‌بودن دوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
معظمی در پاسخ به پرسش دردسترس‌بودن دوره‌های آکادمی ایرانسل برای تمامی کاربران گفت: «بله، کاملاً دوره‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. کاربران می‌توانند به سایت آکادمی ایرانسل سر بزنند، دوره‌های ما را دنبال،  ثبت‌نام و از دوره‌های حضوری و آن‌لاین ما استفاده کنند.»
وی همچنین افزود: «در آکادمی ایرانسل درواقع چشم‌اندازی ۵ساله و همچنین شرایطی در نظر گرفتیم که بتوانیم پلتفرم آموزشی را برای همه افراد، حتی در دورترین مناطق کشور، دردسترس قرار دهیم و کیفیت آموزشی بسیار بالایی برایش درنظر داریم که إن‌شاءالله به آن خواهیم رسید.»

حضور در نمایشگاه‌های آینده
آقای معظمی در پایان گفت‌وگو در ارتباط با حضور آکادمی ایرانسل در نمایشگاه الکامپ سال‌های آینده گفت: «حتماً اگر إن‌شاءالله الکامپ باشد، قطعاً ما هم شرکت می‌کنیم و ایرانسل باشد، ما هم هستیم در خدمتتان.»

 

 

پایان

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *