تیک تاک

چالش های تیک تاک در آمریکا حل نشده است

پایگاه خبری دنیای برند، tikبه گفته جنت یلن  وزیر خزانه داری آمریکا، این کشور نگران چالش های حریم خصوصی و شبکه اجتماعی و البته حل نشدن مشکل تیک تاک است.

به نقل از رویترز، یلن از ارائه جزییات درباره مشکل پلتفرم چینی اشتراک گذاری ویدئو کوتاه خودداری کرد و دلیل این امر را نیز اقدامات حقوقی در دست انجامی ذکر کرد که اجازه نمی دهد رگولاتورهای آمریکایی وارد عمل شوند.

او در این باره گفت: ما درباره ریسک های احتمالی حریم خصوصی و شبکه های اجتماعی نگرانی هایی داریم. سپس وی با اشاره به اینکه نمی تواند به طور خاص درباره تیک تاک صحبت کند، افزود: این موضوع هنوز حل نشده است.

این درحالی است که جوبایدن رییس جمهور آمریکا و شی جین پینگ همتای چینی او هفته گذشته دیدار کردند. اما وزیر خزانه داری آمریکا در مصاحبه با سی ان بی سی با اشاره به این دیدار گفت: این یکی از موضوعات واضح بحث بین آنها نبوده است.

یلن مدعی است هنگام دیدار با همتای چینی خود درباره سرمایه گذاری چینی در آمریکا صحبت کرده است. چنین فرایندی شامل نظارت کمیته سرمایه گذاری خارجی در آمریکا می شود.

این کمیته که ریاست آن با وزارت خزانه داری آمریکا است سرمایه گذاری در کسب وکارها و املاک آمریکایی را بررسی می کند که نگرانی هایی درباره حفظ امنیت ملی در بر دارند.

همچنین ببینید

برندهای لوازم خانگی ایرانی

رقابت برندهای لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی

عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با تلاش صنعتگران داخلی اکنون شاهد رشد کیفی و رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *