برند تسلا

برند تسلا حدود یک میلیون خودرو در آمریکا را فراخواند

پایگاه خبری دنیای برند، برند تسلا به دلیل اختلالی در «سیستم معکوس اتوماتیک پنجره» برای حدود ۱.۱ میلیون خودرو در آمریکا فراخوان صادر کرد.

به نقل از رویترز، این اختلال اجازه نمی دهد  سیستم پس از ردیابی یک مانع به طور درست واکنش نشان دهد و در نتیجه ریسک مجروح شدن بالا می رود.

این خودروساز برقی به سازمان ملی ایمنی ترافیک و بزرگراه های آمریکا اعلام کرد یک آپدیت نرم افزاری  برای سیستم مذکور  ارائه می کند. فراخوان صادر شده توسط تسلا مربوط به خودروهای «مدل ۳» تولید شده در بازه ۲۰۱۷تا۲۰۲۲ ، مدل Y تولید شده در بازه ۲۰۲۰تا ۲۰۲۱ و  مدل های اس و ایکس تولید شده در بازه ۲۰۲۱تا۲۰۲۲ میلادی است.

تسلا اعلام کرد هنوز ادعایی برای استفاده از گارانتی، گزارش میدانی، تصادف ، جراحت یا مرگ های مرتبط با این فراخوان دریافت نکرده است.

سازمان ملی ایمنی ترافیک و بزرگراه های آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد بستن پنجره بدون  سیستم معکوس اتوماتیک  کارآمد ممکن است ریسک جراحت راننده یا سرنشینان را افزایش دهد.

تسلا اعلام کرد طی دوره آزمایش خودروها در ماه آگوست، کارمندان متوجه اختلالی در عملکرد سیستم معکوس اتوماتیک پنجره شده اند.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x