کانکس

بهترین قیمت خرید انواع کانکس در ایران

پایگاه خبری دنیای برند، کانکس‌ها سازه‌‌های قابل حملی هستند که امروزه در موارد مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود‌. از ویژگی مهم این سازه‌ها می‌توان به قابلیت جابجایی و استفاده از مصالح سبک برای ساخت‌ آن‌ها، داشتن قیمت مقرون به صرفه و اجرا ساده آن‌ها اشاره کرد

کانکس‌ها سازه‌‌های قابل حملی هستند که امروزه در موارد مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود‌. از ویژگی مهم  این سازه‌ها می‌توان به قابلیت جابجایی و استفاده از مصالح سبک برای ساخت‌ آن‌ها، داشتن قیمت مقرون به صرفه و اجرا ساده آن‌ها اشاره کرد که قطعات این سازه‌ها به وسیله اتصالات جوش، پیچ و پرچ به یکدیگر متصل می‌شود. اما کانکس‌ها مدل‌های مختلفی دارند که برای خرید مدل مورد نظر خود باید به این موضوع توجه داشته باشید‌. چون متریالی که برای ساخت هر نوع کانکس‌ استفاده می‌شود، با موارد دیگر متفاوت است. پس اگر قصد خرید کانکس اداری، مسکونی یا هر نوع کانکس دیگر را دارید، حتما این نکته را در نظر داشته باشید. اما چه عواملی در تعیین قیمت کانکس‌ها دخیل هستند؟ آیا قیمت انواع کانکس‌ها در ایران با هم متفاوت‌ است؟ در ادامه این مقاله به طور کامل به بررسی این موارد می‌پردازیم.

عوامل مؤثر بر قیمت کانکس

همانطور که اشاره کردیم، امروزه کانکس‌ها بخش مهمی از سازه‌های پیش ساخته را تشکیل می‌دهند که تعدادی زیادی از آن‌ها در مدل‌های مختلفی تولید شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرند. در واقع کانکس‌ها بر اساس کاربردهای مختلفی که دارند، در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند و افراد با توجه شرایط شخصی و نیاز خود، می‌توانند بهترین آن‌ها را خریداری کنند. پس بدون شک عوامل مختلفی روی قیمت کانکس موثر است که شما با دانستن این موارد مسلما می‌توانید هنگام خرید گزینه بهتری را انتخاب کنید. عوامل تاثیرگذار روی قیمت کانکس‌ها عبارتند از:

مصالح به کار رفته برای ساخت کانکس

برای ساخت یک کانکس عالی، به مواد اولیه مرغوب و درجه یک احتیاج است. پس حتما به مصالحی همچون ساندویچ پانل و پروفیل‌های فلزی برای ساخت این سازه‌ها نیز خواهند بود. پس، استفاده از مصالح خوب و باکیفیت باعث شده کیفیت خدمات در این بخش افزایش پیدا کند. اگر به بهترین کانکس‌ها دقت کنید، بدون شک متوجه خواهید شد که برای ساخت آن‌ها از پروفیل‌های فلزی درجه یک استفاده کرده‌اند. به همین علت، با توجه به این‌که مصالح روی قیمت کانکس بسیار تاثیرگذار است، پس سعی کنید کانکسی را خریداری کنید که مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید.

ابعاد و اندازه کانکس

علاوه بر مصالح، ابعاد و اندازه کانکس هم از مهم‌‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آن است. در حقیقت هر چه اندازه کانکس بزرگ‌تر باشد، مواد اولیه بیشتری برای ساخت آن نیاز است و در نتیجه قیمت کانکس بیشتر خواهد بود. پس اگر شما قصد خرید کانکس ‌های بزرگ‌تری را دارید، باید هزینه بیشتری را برای آن پرداخت کنید.

ابعاد کانکس استانداردهای مختلفی دارد که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند اندازه مورد نیاز خود را انتخاب کنند. از رایج‌ترین کانکس‌ها می‌توان به کانکس‌های سه متری، شش متری و دوازده متری اشاره کرد که تهیه آن‌ها بسیار راحت است. امروزه امکان سفارشی کردن کانکس‌ها نیز برای افراد به وجود آمده و شما می‌توانید کانکس‌های خود را در اندازه‌های دلخواه سفارش دهید و در کمترین زمان آن‌ها را تحویل بگیرید.

اما علاوه بر موارد گفته شده، عوامل دیگری هم وجود دارند که روی قیمت کانکس‌ها تاثیر می‌گذارند. این عوامل عبارتند از:

  • نوع کانکس
  • آپشن‍‌های درخواستی مشتری
  •  زمان تحویل
  • محل ساخت کانکس ( در محل ساخته شود یا کانکس در کارخانه ساخته شده و در محل مونتاژ شود)

The best price for buying all kinds of condos in Iran 01 - بهترین قیمت خرید انواع کانکس در ایرانکانکس اداری

به طور کلی کانکس‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به این موضوع، زمینه استفاده از آن‌ها نیز با هم متفاوت خواهد بود. یکی از انواع کانکس‌ها، کانکس اداری است که یک سازه پیش ساخته بوده و اغلب تیم‌های اداری، مدیران پروژه یا مهندسین از آن استفاده می‌کنند.

اما با توجه به اینکه کانکس مهندسی یا اداری کاربری‌ مختلفی دارد، از نقشه‌های زیادی برای ساخت آن استفاده می‌کنند. در واقع اگر سازمانی قصد خرید کانکس مهندسی را داشته باشد، قبل از هر کاری باید کاربری آن، تعداد پرسنلی که قرار است در آنجا کار کنند را مشخص کرده و سپس طرح مورد نظر را تعیین کند. موضوع مهم دیگری که باید به آن‌ توجه کنید، محل نصب کانکس است. برای مثال ساخت کانکس در یک محوطه باز مانند حیاط با ساخت کانکس روی پشت بام متفاوت خواهد بود.  پس از تعیین این موارد و متراژ کانکس، این بار نوبت خرید کانکس اداری است.

قیمت انواع کانکس‌ها

قیمت کانکس‌ در شرکت‌های مختلف با هم متفاوت است و هر کدام از شرکت‌ها با توجه به آپشن‌هایی که به کانکس‌ها اضافه می‌کنند، قیمت‌های خاصی را به مشتری ارائه می‌دهند. اما به طور کلی قیمت کانکس‌ها را می‌توان در بازه‌های زیر در نظر گرفت:

کانکس ساده کارگاهی

ابعاد ۲.۴*۴ متر سبک – قیمت : ۱۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴*۶ متر سبک – قیمت : ۲۱.۷۰۰۰.۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴*۸ متر سبک – قیمت : ۲۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴*۱۲ متر سبک – قیمت : ۴۵.۷۲۰.۰۰۰ تومان

کانکس ساندویچ پانل

ابعاد ۲.۴*۴ متر پنلی – قیمت : ۵۳.۸۵۰.۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴*۶ متر پنلی – قیمت : ۸۳.۲۵۰.۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴*۸ متر پنلی – قیمت : ۱۰۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴*۱۲ متر پنلی – قیمت : ۱۵۷.۲۰۰.۰۰۰ تومان

کانکس سایدینگ

ابعاد ۲*۲ متر با کاربری نگهبانی : ۲۸/۸۵۰/۰۰۰ تومان

ابعاد ۲*۳ متر – قیمت : ۳۶/۴۰۰/۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴ *۴ متر- قیمت : ۴۳/۶۰۰/۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴*۶ متر – قیمت: ۵۷/۳۰۰/۰۰۰ تومان

ابعاد ۲.۴*۱۲ متر – قیمت : ۱۰۶/۴۰۰/۰۰۰ تومان

‌کلام آخر

پس به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که عوامل مختلفی روی قیمت کانکس تاثیر گذار است که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید کانکس مورد نظر خود را خریداری کنید. باید اشاره کنیم که تعداد شرکت‌هایی که امروزه انواع کانکس را به مشتری‌ها ارائه می‌دهند، کم نیست. اما اگر می خواهید تا انواع کانکس باکیفیت بالا و قیمت مناسب خرید کنید، ایران کانکس بهترین گزینه برای شما است. برای شروع وارد وب سایت ایران کانکس شوید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *