برند ملی

سرمایه گذاری برند ملی در استان می‌تواند استعدادهای اقتصادی استان را شکوفا کند

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی به تشریح ضرورت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در شکوفایی اقتصادی استان پرداخت.

واقف بهروزی در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی، اظهار کرد: ظرفیتی که در آذربایجان‌شرقی برای سرمایه‌گذاری خارجی وجود دارد، بی‌نظیر است.

وی تاکید کرد: افزایش میزان سرمایه گذاری خارجی در سطح استان، همراهی و همکاری همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد، چراکه همه دستگاه‌ها در فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری در استان موثر هستند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، وی افزود: آذربایجان‌شرقی از ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری در مقیاس‌های مختلف برخوردار است، بنابراین سرمایه گذاری یک بِرند ملی در استان می‌تواند استعدادهای اقتصادی استان را شکوفا کند.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *