سنندج به عنوان برند تولید توت فرنگی

معرفی شهر سنندج به عنوان برند تولید توت فرنگی در کشور

پایگاه خبری دنیای برند، شهردار سنندج گفت: کردستان و خاصتا شهر سنندج به برند تولید برخی از محصولات کشاورزی مانند توت فرنگی در کشور تبدیل شده است که فضاسازی‌های شهری در این خصوص به معرفی و ارتقای هرچه بیشتر این جایگاه کمک خواهد کرد.

 سیدانور رشیدی امروز ۳۱ فروردین در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره توت فرنگی در سنندج اظهار کرد: رونق اقتصادی در هر جامعه نقش بسزایی در توسعه سایر بخش ها و حوزه ها و ارتقای سطح رفاه جامعه دارد.

وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌ها در هر نقطه‌ای نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد، گفت: بخش کشاورزی به عنوان یکی از پیشران‌های اصلی توسعه و رشد اقتصادی استان است نیازمند نگاه ویژه‌ای است.

شهردار سنندج اضافه کرد: استان کردستان و خاصتا شهر سنندج در دو بخش کشاورزی و صنعت گردشگری در ظرفیت‌های بالایی دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نفع رونق اقتصادی و ارتقای سطح رفاهی جامعه بهره گرفت.

رشیدی در ادامه به ظرفیت شهر سنندج در تولید توت‌فرنگی گریزی زد و گفت: اینکه کردستان به عنوان قطب تولید توت فرنگی در کشور شناخته شده است شهر سنندج با تولید حدود ۳۷ هزار تُن از این محصول سهم قابل توجهی در دستیابی به این جایگاه داشته است.

وی افزود: رونق بیشتر تولید محصولات کشاورزی و خاصتا توت فرنگی در سنندج می‌تواند در اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری تاثیرگذار باشد.

رشیدی، معرفی بیشتر این محصول با انجام محتواهای هنری را ضروری خواند و افزود: این کار می‌تواند به رونق گردشگری در شهر سنندج کمک کند.

وی اضافه کرد: شهرداری سنندج آمادگی هرنوع همکاری در راستای برگزاری همایش سرمایه‌گذاری کشاورزی با محوریت توت فرنگی در سنندج در حد توان و ظرفیت‌هایی موجود دارد.

وی فضاسازی شهری با نصب المان و تولید و توزیع محتواهای هنری در راستای معرفی این محصول را ضروری دانست و گفت: ۱۰ روز قبل از برگزاری این جشنواره باید به صورت گسترده محتواهای رسانه‌ای تولید و از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها توزیع شود.

شهردار سنندج افزود: در ورودی و خروجی شهرها می‌توانیم با نصب المان از یک محصول کشاورزی به نوعی برندسازی کنیم.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وی با بیان اینکه محتواهای رسانه‌ای در مورد محصول توت فرنگی را نباید به داخل استان خلاصه کنیم، گفت: اطلاع رسانی در مورد خاص بودن توت فرنگی کردستان با محصولی که در سایر نقاط تولید می‌شود از طریق تولید محتواهای رسانه‌ای و استفاده از زبان هنر باید در دستور کار کمیته برگزاری همایش سرمایه‌گذاری کشاورزی با محوریت توت فرنگی قرار گیرد.

شهردار سنندج ضمن تقدیر از سازمان جهاد کشاورزی استان در برگزاری این رویداد گفت: با اطلاع‌رسانی این همایش در سطح گسترده‌ای و علی‌الخصوص در تهران می‌تواند نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذار داشته باشد و در نتیجه به رونق اقتصادی و اشتغال در استان کمک کند.

همچنین ببینید

برند همراه اول

برند همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو

بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری کشور در بخش ارتباط با بازارهای بین‌المللی با حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور آغاز به کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *