مراکز فروش دزدگیر اماکن

از چه مراکزی باید دزدگیر خوب بخریم؟

پایگاه خبری دنیای برند، از چه مراکزی باید دزدگیر خوب بخریم؟ سوالی بوده که ذهن خیلی ها را به خود درگیر کرده ،از چه مراکزی دزدگیر خریداری کنیم که گارانتی یا خدمات پس از فروش داشته باشد. و یا پشتیبانی ۲۴ ساعته در زمان وقوع مشکل داشته باشد.

امروزه یکی از نیاز های بزرگ انسان ها امنیت است که باید به این نیاز پاسخ خوبی داده شود. با گذشتن زمان و پیشرفته شدن تکنولوژی ها این نیاز ها نیز بیشتر شده. به فرض مثال شما پول خود را در بانک می گذارید که احساس امنیت کنید و یا اتومبیل خود را بیمه می کنید تا در زمان رانندگی احساس امنیت بیشتری داشته باشید. برای ملک خود دزدگیر می خرید تا با خیال راحت به مسافرت بروید تمامی این ها می تواند امنیت شما را تا حدودی تضمین کرد، چرا از واژه تا حدودی صحبت می کنیم به دلیل اینکه هیچ راهی وجود ندارد که امنیت صد در صد تضمین شود اما راه های زیادی هست که بتوان این امنیت را به ۷۰ درصد رساند. در ادامه راجب انواع دزدگیر ها و مراکزی که شما می توانید از آن ها خریداری کنید صحبت خواهیم کرد.

 

انواع دزدگیر

انواع دزدگیر ها بستگی به مصرف دارد، اینکه قرار است کجا مورد استفاده قرار بگیرد، ما به طور کلی دو نوع دزدگیر داریم:

From which centers should we buy a good burglar alarm 0 - از چه مراکزی باید دزدگیر خوب بخریم؟دزدگیر خودرو

دزدگیر ماشین یک سیستم امنیتی بوده که تعدادی سنسور، آژیر برای آلارم زدن دارد. و این دزدگیر همانطور که از اسمش پیداست برای مصرف خودرو بود، این نوع دزدگیر مفهوم تازه ای ندارد و همه با آن آشنا هستند اما چزی که مهم است این تکنولوژی بوده که از یک وسیله ای که در گذشته به طور ساده ای بوده امروزه به یک وسیله کاملا حرفه ای تبدیل شده و می تواند امنیت خودرو شما را تا حدودی تضمین کند.

 

یک دزدگیر ماشین خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

استفاده کردن از دزدگیر خودرو خوب یک مسئله مهم برای تمام صاحبان ماشین بوده. وقتی که شما می خواهید امنیت خودرو خود را تضمین کنید حتما به دزدگیر نیز فکر  می کنید، هیچ کس دوست ندارد وسیله ای که برای آن هزینه زیادی شده را به آسانی از دست بدهد. پس انخاب کردن یک دزدگیر خودرو خوب اولیت بسیاری دارد.

دزدگیری خوب است که به محض باز شدن درب ها به شما یک پیامی ارسال کند. همچنین باید به گونه ای باشد که حتی خودرو بدون روشن شدن نیز جا به جا شود شما اطلاع پیدا کنید. باید حساسیت سنسور ها قابل کنترل باشد.

 

مراکز فروش دزدگیر خودرو

شما می توانید برای خرید دزدگیر خودرو به مراکز معتبری مراجعه کنید. یعنی با توجه به ویژگی هایی که بالا تر گفتیم برند دزدگیر خود خوب را پیدا کنید، برند هایی همچون استیل میت، اکتیو، ایزیکار و… در بازار موجود هستند شما می توانید با توجه به نیاز و کیفیت یک دزدگیر را انتخاب کنید و به دنبال نمایندگی های آن مدل در شهر خود بگردید. اگر از نمایندگی بخرید خیلی بهتر بوده زیرا شما می توانید از گارانتی و یا خدمات پس از فروش، برند بهره مند شوید.

 

آیا دزدگیر ماشین به تنهایی کافی است؟

تقریبا جای نصب دزدگیر در خودرو مشخص است، جایی نزدیک به سیم کشی برق.

یک سارق وقتی اقدام به سرقت از ماشین شما می کند ابتدا سیم کشی های زیر فرمان را قطع کرده تا دزدگیر به صدا در نیاد. پس اگر فقط شما دزدگیر روی خودرو نصب داشته باشید تنها می توانید ۵۰% از امنیت را فراهم کنید اما با نصب کردن ردیاب و… می توانید امنیت ماشین خود را کامل کنید.

From which centers should we buy a good burglar alarm 2 - از چه مراکزی باید دزدگیر خوب بخریم؟دزدگیر اماکن

همان طور که از نام این دزدگیر معلوم است، مصرف آن در اماکن ها بوده، اماکنی مانند: منزل، مکان تجاری، فروشگاه ها، طلا فروشی و… دزدگیر اماکن یک سیستمی بوده که با ورود افراد غیر مجاز اعلام هشدار می کند. یعنی می توانیم به زبان ساده تری بگوییم، زمانی که سارق وارد مکان شما شده ، دزدگیر با توجه به هشداری که سنسور ها برایش ارسال می کند شروع به آژیر کشیدن می کند.

در دوران گذشته این دزدگیر ها صرفا فقط آژیر می کشیدند که خوب این برای دوران گذشته بوده امروزه سارقین به حدی پیشرفت کرده اند که اصلا ردی به جا نمی گذارند و طرفند های جدیدی به کار می برند. این پیشرفت سارقین باعث شد که دزدگیر های اماکن نیز پیشرفته تر شوند.

بعض وقتا سوال پرسیده می شود که…. آیا دزدگیر ساختمان با دزدگیر اماکن فرق می کند؟ باید بگوییم خیر این دزدگیر ها تفاوتی با یکدیگر ندارند و همه دزدگیر های اماکن را در تمامی اماکن می توانید نصب کنید.

 

یک دزدگیر اماکن خوب چه ویژگی هایی دارد

یک دزدگیر خوب دزدگیری بوده که بدون خطا باشد، آژیر های کاذب نزند. در واقع دزدگیر باید یک سری ویژگی ها را داشته باشد.

بتواند در زمان سرقت پیامک ارسال کند و یا با صاحب دستگاه تماس بگیرد

چند ریموت داشته باشد که در بتوانیم به چند نفرر که قابل اطمینان هستند این ریموت ها را تحویل بدهیم، به فرض مثال اگر دزدگیر منزل نصب شد، یک ریموت برای مرد خانواده و یک ریموت برای خانم خانه باشد.

قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد یعنی یک نرم افزاری باشد که شما بیرون از خانه نیز بتوانید دزدگیر را کنترل کنید.

هوشمند باشد یعنی داخل دزدگیر رله هایی تعبیه شده باشد که شما بتوانید وسایل برقی داخل منزل را با آن کنترل کنید.

نرم افزار قابلیت تقسیم زون ها را داشته باشد که شما بتوانید هر سنسور را در یک زون گذاشته که بتوانید توسط ریموت ها و یا نرم افزار آن ها را کنترل کنید.

 

مراکز فروش دزدگیر اماکن

اگر امنیت مکان خود را امری ضروری می دانید پس نیاز است که از مراکز معتبری اقدام به خرید دزدگیر اماکن کنید.

لازم است با توجه به ویژگی هایی که راجب دزدگیر اماکن گفتیم به دنبال برند های خوب باشید، برند هایی مانند : دزدگیر فایروال، دزدگیر سایلکس، دزدگیر جی ام کا و… بوده که شما می توانید از آن ها بسته به ویژگی هایی که دارد خرید کنید.

حال با یافتن بهترین برند ، به نمایندگی های آن  داخل سطح کشور مراجعه کنید تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

لازم به ذکر است اگر از برند فایروال را انتخاب می کنید باید از نمایندگی های معتبر فایروال خریداری کنید که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش آن بشوید.

 

آیا دزدگیر اماکن به تنهایی کافی است؟

دزدگیر اماکن به دلیل داشتن سنسور هایی که دارد تقریبا می تواند تمامی نقاط را تحت پوشش خود قرار دهد، اما شما می توانید کمک دزدگیر محصولاتی مانند دوربین، دستگیره دیجیتالی و… را خریداری کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *