اپل و گوگل

برندهای اپل و گوگل در شرف جریمه شدن

پایگاه خبری دنیای برند، کمیسیون ارتباطات کره جنوبی(KCC) تحقیقاتی درباره اپراتورهای فروشگاه های اپ از جمله اپل و گوگل و وان استور به منظور بررسی نقض قوانین پرداخت در اپ آغاز می کند.

به نقل از رویترز، طبق قانون کره جنوبی، در صورت کشف هرگونه تخلفی، شرکت خاطی ممکن است تا ۲ درصد درآمد سالانه در کسب وکار مرتبط خود جریمه شود. البته رگولاتور مذکور مقیاس هرگونه جریمه احتمالی در این مورد را مشخص نکرده است.

طبق قانونی که سال گذشته میلادی تصویب و از مارس امسال اجرایی شده، اپراتورهای فروشگاه های اپلیکیشن بزرگ مانند گوگل و اپل نمی توانند توسعه دهندگان اپ را وادار به استفاده از سیستم های پرداخت خود کنند.

کمیسیون ارتباطات کره جنوبی (KCC)در بیانیه ای اعلام کرد در ۱۷ می یک بررسی انجام داد تا مشخص شود گوگل، اپل و وان استور قوانین این کشور را نقض کرده یا خیر و نتایج نشان داد احتمالاً هر ۳ شرکت متخلف هستند.

این سازمان همچنین اعلام کرد در صورتی که تحقیقات انجام تخلفات را نشان دهد، اقدامات سختگیرانه تر مانند دستورات اصلاح عملکرد یا وضع جریمه برای شرکت ها را در نظر می گیرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

تخلفات شامل آن است که اپراتورهای فروشگاه اپلیکیشن به طور ناعادلانه نقد محتوای موبایل را به تاخیر بیاندازند یا محتوای موبایلی که از روش های پرداخت طرف ثالث استفاده می کند را به تاخیر بیاندازد، محدود یا حذف کند.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x