برند کیا

رونمایی از محصول جدید برند کیا

پایگاه خبری دنیای برند، کریم حبیب، رئیس مرکز بین‌المللی طراحی کیا، می‌گوید: کیا ئی وی ۵ تعریف جدیدی از فلسفه طراحی کمپانی ما درباره شاسی‌بلند جمع‌و‌جور محسوب می‌شود.

کیا در نمایشگاه بین‌المللی خودروی چنگدو (چین) از شاسی‌بلند الکتریکی جدید ئی وی ۵ رونمایی کرد. ئی وی ۵ در قسمت دماغه مجهز به چراغ‌های اصلی جلو با طراحی جدید و فناوری جدیدی است که از همان نگاه اول به عنوان یکی از نقاط قوت این طراحی، مخاطب را مجذوب خود می‌کند. سیستم نوردهی چراغ‌ها امکان انتخاب از ۶۴ رنگ و ۱۰ حالت جذاب در اختیار راننده قرار می‌دهد. براساس اطلاعات شرکت، سیستم چراغ‌‌ها به شکلی طراحی شده که با وضعیت رانندگی انتخاب‌شده توسط راننده، هماهنگ می‌شود و حتی اگر راننده از سرعت مجاز بالاتر برود، با تغییر حالت نوردهی اعلام هشدار می‌کند. این خودرو کاملا منطبق بر شاسی‌بلند لوکس ئی وی ۹ است.

منبع: دنیای اقتصاد

همچنین ببینید

Artificial intelligence the key to increasing business income 310x165 - هوش مصنوعی، کلید افزایش درآمد کسب‌وکارها: تأکید مدیرعامل ایرانسل در کنفرانس برق

هوش مصنوعی، کلید افزایش درآمد کسب‌وکارها: تأکید مدیرعامل ایرانسل در کنفرانس برق

دکتر بیژن عباسی آرندی، مدیرعامل ایرانسل، در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، با اشاره به ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکارها برای افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها، به تشریح کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه تلکام و سایر صنایع پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *