برند کیا

رونمایی از محصول جدید برند کیا

پایگاه خبری دنیای برند، کریم حبیب، رئیس مرکز بین‌المللی طراحی کیا، می‌گوید: کیا ئی وی ۵ تعریف جدیدی از فلسفه طراحی کمپانی ما درباره شاسی‌بلند جمع‌و‌جور محسوب می‌شود.

کیا در نمایشگاه بین‌المللی خودروی چنگدو (چین) از شاسی‌بلند الکتریکی جدید ئی وی ۵ رونمایی کرد. ئی وی ۵ در قسمت دماغه مجهز به چراغ‌های اصلی جلو با طراحی جدید و فناوری جدیدی است که از همان نگاه اول به عنوان یکی از نقاط قوت این طراحی، مخاطب را مجذوب خود می‌کند. سیستم نوردهی چراغ‌ها امکان انتخاب از ۶۴ رنگ و ۱۰ حالت جذاب در اختیار راننده قرار می‌دهد. براساس اطلاعات شرکت، سیستم چراغ‌‌ها به شکلی طراحی شده که با وضعیت رانندگی انتخاب‌شده توسط راننده، هماهنگ می‌شود و حتی اگر راننده از سرعت مجاز بالاتر برود، با تغییر حالت نوردهی اعلام هشدار می‌کند. این خودرو کاملا منطبق بر شاسی‌بلند لوکس ئی وی ۹ است.

منبع: دنیای اقتصاد

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *