62751989 660x330 - پروژه توسعه زیست­‌بوم «نوآوری شرکتی» کلید خورد

پروژه توسعه زیست­‌بوم «نوآوری شرکتی» کلید خورد

با حمایت دفتر توسعه زیرساخت­‌های زیست­‌بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، پروژه توسعه زیست‌بوم نوآوری شرکتی در ۲۰ شرکت منتخب بزرگ آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، با عنایت به ضرورت تقویت و توسعه زیست ­بوم نوآوری کشور و به منظور ساماندهی و حمایت هدفمند از نهادهای مستعد در شکل­‌گیری و توسعه کسب وکارهای فناور، نوآور و دانش‌بنیان، پروژه توسعه زیست بوم نوآوری شرکتی در ۲۰ شرکت منتخب بزرگ به همت دفتر توسعه زیرساخت­‌های زیست­‌بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف اجرا می­‌شود.

این طرح با هدف افزایش رقابت‌پذیری و نوآوری در صنایع بزرگ و تسریع در رشد زیست‌بوم شرکتی، توسعه و ارتقاء زیست‌بوم نوآوری در شرکت‌های بزرگ در کشور اجرا خواهد شد.

با بهره‌گیری از مفهوم «نوآوری باز» و ارائه برنامه‌های حمایت شخصی‌سازی برای شرکت‌های منتخب، این طرح به تسهیل رشد اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد الگوهای موفق در حمایت‌های این حوزه و بهره‌برداری از مزیت‌های رقابتی بازار می‌پردازد.

در این طرح با تمرکز بر زیست‌بوم شرکتی مجموعه‌های بزرگ، ظرفیت­‌ها و  قوانین مرتبط به‌ویژه قانون جهش تولید دانش‌بنیان برای هریک از شرکت‌های هدف، استخراج و با در نظر گرفتن رویکرد توسعه نوآوری به شرکت پیشنهاد می­‌شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، از دستاوردهای این طرح می­‌توان به ایجاد زیست‌بومی جهت خلق فرصت‌های جدید، شکوفایی نوآوری و رسوخ  فناوری در صنعت با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت­‌های دانش‌بنیان و فناور اشاره کرد.

پایان

همچنین ببینید

63035020 310x165 - برگزاری ۱۰۲ نشست B2B برای ۸۲ نیاز فناورانه

برگزاری ۱۰۲ نشست B2B برای ۸۲ نیاز فناورانه

دبیر شبکه فن بازار ملی از عرضه ۸۲ نیاز فناورانه در رویداد تبادل فناوری نمایشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *