62462577 660x330 - مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری‌ونوآوری وزارت علوم منصوب شد

مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری‌ونوآوری وزارت علوم منصوب شد

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با صدور حکمی دکتر امین عبداله‌زاده را به سمت مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، در حکم دکتر سجاد محمد علی نژاد خطاب به دکتر امین عبداله‌زاده آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیگیری ویژه جهت تحقق ماموریت‌های توسعه جریان اقتصاد دانش‌بنیان مدیریت و توسعه زیرساخت‌ها و حل نیازمندی‌های توسعه فناوری و نوآوری برنامه‌ریزی‌های زیر در اولویت دستور کار جنابعالی قرار گیرد.

پشتیبانی از امور مرتبط با واحدهای نوآور، فناور و دانش‌بنیان و نهادهای زیست‌بوم نوآوری با ارزیابی یا بازنگری و تسهیل فرایندهای مرتبط و پیگیری حل مشکلات واحدهای فناور.

پشتیبانی از رشد توسعه نظام تامین مالی و افزایش مشارکت در فرایندهای تولید و تجاری‌سازی محصولات مبتنی بر فناوری و نوآوری‌.

پشتیبانی از برنامه‌های ترویج و گسترش تفکر فناورانه و نوآورانه.

ترویج گفتمان نوآوری و فرهنگ حمایت از مالکیت فکری و پشتیبانی از ایجاد و استقرار نظام ارزش‌گذاری دارایی‌های فکری.

پشتیبانی از فرایند تجاری‌سازی و انتقال فناوری در مراکز علمی، پژوهشی و فناوری.

تقویت همکاری‌های استراتژیک و افزایش سهم بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری‌ در زیست بوم فناوری و نوآوری و تشکیل اجتماع‌های مشترک میان شرکت‌های بزرگ خصوصی، پارک‌های علم و فناوری، واحدهای فناور و دانشگاه‌ها.

امید است با توکل به خدای سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی و با جلب همکاری صاحب‌نظران در حوزه فناوری و نوآوری ماموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب، پیگیری و نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری در کشور ایفا کنید.»

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر امین عبداله‌زاده دانش‌آموخته دکتری مهندسی مواد و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است  و پیش از این مسئولیت معاونت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم را برعهده داشت. 

معاون فناوری و نوآوری وزیرعلوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر علیرضا زراسوندی مدیرکل سابق دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری در زمان تصدی این مسؤولیت  قدردانی کرد. 

پایان

همچنین ببینید

63007984 310x165 - اثربخشی ۹۸ درصدی طرح‌های تسهیلات وظیفه در ماندگاری نخبگان

اثربخشی ۹۸ درصدی طرح‌های تسهیلات وظیفه در ماندگاری نخبگان

رئیس بنیاد ملی نخبگان از اثربخشی ۹۸ درصدی طرح‌های تسهیلات وظیفه در ماندگاری و اثرگذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *