62797051 660x330 - مدل جدید اعطای جایزه و نشان امین‌الضرب برای کارآفرینان

مدل جدید اعطای جایزه و نشان امین‌الضرب برای کارآفرینان

رئیس پارک فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه شرکت‌ها برای مواجهه با انقلاب صنعتی چهارم نیازمند آموزش هستند، گفت: در این راستا ما خدمات آموزشی را در مدرسه اتاق بازرگانی خدمات آموزشی ارائه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، دکتر فرهنگ فصیحی در نشست «انقلاب صنعتی چهارم: از روایت تا تجارت»، انقلاب صنعت چهارم را تحولی در سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی، مبتنی بر فناوری دانست که در حال دگرگون کردن سریع صنایع در دنیاست و افزود: مواجهه اصولی شرکت‌ها با انقلاب صنعتی چهارم و بهره‌مندی از مزایای آن و همراه شدن با این موج، نیازمند آمادگی جدی است، ضمن انکه هر یک از بخش‌های اقتصادی کشور، با توجه به کاربرد انقلاب صنعتی چهارم و همچنین با توجه به سطح بلوغ شرکت‌ها، برای رویارویی با این تحول نیازمند حرکت‌های خاص آن بخش و صنعت است.

وی اظهار کرد: از این رو، مدرسه کسب‌وکار اتاق بازرگانی انقلاب صنعتی چهارم را مد نظر قرار داده است و در این راستا با مشارکت اتاق بازرگانی تهران خدمات آموزشی و پژوهشی را تعریف کرده است. 

فصیحی، برگزاری دو دوره آموزشی و تور بازدید از صنایع پیشرفته آلمان را از جمله برنامه‌های اجرایی این مدرسه دانست و یادآور شد: برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری، رقابت‌پذیری و انقلاب صنعتی چهارم از دیگر اقدامات ما بوده است و در سال جاری به دلیل تغییرات اتاق بازرگانی این کنفرانس برگزار نشد.

رئیس پارک فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: ما در حال برگزاری دومین دوره این کنفرانس در محورهای تحول دیجیتال، آینده‌پژوهی و هوشمندسازی هستیم.

وی اعطای جشنواره امین‌الضرب را از دیگر اقدامات این مدرسه دانست و گفت: این جایزه در دو سطح به برگزیدگان اهدا می‌شود؛ سطح اول تندیس امین‌الضرب نام دارد که به یک یا دو کارآفرین و جایزه دوم لوح و نشان امین‌الضرب است که به حداکثر ۶ کارآفرین تقدیم می‌َشود.

فصیحی افزود: ما با همکاری اتاق بازرگانی برای اعطای این جایزه در حال ارائه مدل جدیدی هستیم، ضمن اینکه در تلاشیم تا در سطح ملی به رسمیت شناخته شود.

پایان

همچنین ببینید

63038428 310x165 - ویدئویی از سفر ۶ گردشگر «بلو اوریجین» به لبه فضا

ویدئویی از سفر ۶ گردشگر «بلو اوریجین» به لبه فضا

ویدئوی منتشر شده از جدیدترین ماموریت شرکت «بلو اوریجین»، پرتاب ۶ گردشگر را با موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *