WhatsApp Image 2019 09 30 at 10.31.50 660x330 - فیسبوک و اینستاگرام گواهینامه امنیت برند گرفتند

فیسبوک و اینستاگرام گواهینامه امنیت برند گرفتند

فیسبوک، شبکه مخاطبان آن و و اینستاگرام، گواهینامه امنیت برند از گروه استاندارد تجارت دیجیتال (DTSG) را از کمیته مشترک صنعت برای استانداردهای وب (JICWEBS) دریافت نمودند.

پایگاه خبری دنیای برند– به نقل از businessofapps، گواهینامه امنیت برند نشان می دهد که فیسبوک و برندهایش نظیر اینستاگرام جاگذاری نادرست تبلیغاتشان را مطابق با اصول JICWEBS DTSG به حداقل رسانده اند.

پس از اینکه JICWEBS از فرایند تبلیغات فیسبوک ممیزی کرد، فیسبوک این گواهینامه را دریافت نمود. با این حال JICWEBS سیاست های جاگذاری تبلیغات را تست نمی کند.

Steve Hatch، مدیر ارشد فیسبوک در اروپای شمالی گفته است که تبلیغات دیجیتال، برندها را می سازد، رشد آنها را هدایت می کند و باعث اشتغال زایی می شود. بسیار مهم و حیاتی است که تبلیغ کنندگان بتوانند به جایی که آگهی هایشان نشان داده می شود اعتماد کنند. ما از هدف صنعت برای بالا بردن استانداردهای تبلیغات دیجیتالی، استانداردهای مصمم و قاطعانه JICWEBS و فرآیند تأییدیه دقیق آنها پشتیبانی می کنیم، و از اینکه گواهینامه امنیت برند DTSG را دریافت کرده ایم خوشحالیم.

صدور گواهینامه ملزم به داشتن استاندارد کمیته تبلیغات اینترنتی (Internet Advertising Bureau (IAB است. همچنین بخشی از منشور کیفیت تبلیغات توسط انجمن نشر آنلاین را تشکیل داده است و در چارچوب انجمن تبلیغات بریتانیا گنجانده شده است.

Jules Kendrick، مدیر عامل JICWEBS گفت: تبلیغ کنندگان خواستار اعتماد و شفافیت بیشتری در زنجیره تبلیغات دیجیتال هستند. گواهینامه JICWEBS به تبلیغ کنندگان نشان می دهد که چه کسانی متعهد هستند که از سرمایه گذاری آنها حمایت کنند.

 

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.