09d6cdfe 4968 4f2d be81 5d533fff592a 660x330 - رونمایی برند هوندا آکورد از هیبریدی 2020

رونمایی برند هوندا آکورد از هیبریدی ۲۰۲۰

قیمت هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۲۰ مشخص شد. این خودروی ژاپنی در مقایسه با گذشته افزایش قیمت داشته است؛ با این حال همچنان ارزش خرید بالایی دارد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از کلیک در گذشته نه چندان دور شاهد اعلام قیمت هوندا آکورد ۲۰۲۰ بودیم و حال قیمت مدل هیبریدی آن اعلام شده است. این خودرو نیز مانند نسخه استاندارد خود افزایش قیمت کمی را تجربه کرده است. هوندا آکورد هیبریدی مدل ۲۰۲۰ دارای قیمت پایه ۲۵,۴۷۰ دلار است. لازم به ذکر است؛ مدل ۲۰۱۹ این خودروی ژاپنی با قیمت پایه ۲۵,۳۲۰ دلار وارد بازار شده بود.

تریم EX آکورد هیبریدی با قیمت پایه ۲۹,۳۷۰ دلار به فروش می رسد. تریم EX-L این خودرو با قیمت پایه ۳۱,۸۷۰ دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. بالاترین تریم این خودرو، هوندا آکورد هیبریدی تورینگ با قیمت پایه ۳۵,۱۴۰ دلار به فروش می رسد. به تمام قیمت های موجود در این مطلب باید هزینه ۹۳۰ دلاری حمل به مقصد را اضافه کرد.
2020 honda accord hybrid price 750x398 300x159 - رونمایی برند هوندا آکورد از هیبریدی 2020

هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۲۰ در مقایسه با مدل سال گذشته تغییرات زیادی نداشته است. این خودرو در تمام تریم ها به دو موتور، یک موتور برقی و یک موتور بنزینی مجهز شده است. مصرف سوخت این خودرو در شهر برابر با ۴.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی است. موتور بنزینی ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی به همراه موتور برقی، قدرتی برابر با ۲۱۲ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو دارای گیربکس خودکار CVT است.

تمام تریم های این اتومبیل به صورت استاندارد از سیستم Sensing Suite بهره می برند. در همین راستا شاهد حضور سیستم های ترمز خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نگهداری خودرو در میان خطوط، کروز کنترل تطبیقی و شناسایی علائم راهنمایی رانندگی در هوندا آکورد هیبریدی مدل ۲۰۲۰ هستیم. بالاترین تریم این خودرو، Touring دارای اینترنت ۴G LTE به همراه وای فای است. این تریم به همراه تریم EX از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.