Img20221109140654400 650x330 - حمایت مرکز شتاب دهی صادرات اتاق ایران از کسب‌وکارهای نوین به ثمر نشست

حمایت مرکز شتاب دهی صادرات اتاق ایران از کسب‌وکارهای نوین به ثمر نشست

در رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین که توسط پارک علم ‌و فناوری و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان برگزار شد، با حمایت‌های مرکز نوآوری و شتاب دهی صادرات اتاق ایران شرکت «مانا افراز خاور» حائز رتبه دوم رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری نوین در بخش ارائه محصول شد.

این رویداد ملی با موضوع «حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری نوین» در راستای ارائه راهکار با ۹ چالش در پارک علم فناوری استان سمنان برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۱۰۰ طرح از سراسر کشور ازجمله واقعیت افزوده در گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر ۳۶۰ درجه، سفرهای بومی و محلی، اقامتگاه، پویانمایی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیاء در گردشگری و هتلداری، راهنمای مسافران و گردشگران با استفاده از رویکرد فناوری‌های نوین به دبیرخانه رویداد ارائه شده بود.

شرکت مانا افراز خاور در این رویداد برای رفع سه چالش در حوزه‌های واقعیت افزوده در حوزه گردشگری، واقعیت مجازی، تصاویر ۳۶۰ درجه راهکار ارائه کرد.

در حاشیه این رویداد شرکت مانا افراز خاور جزو سه تیمی بود که با پارک علم و فناوری استان سمنان تفاهم‌نامه امضا کرد.

در این رویداد، «کار و دیار ویرا» و «امین طوسی تیم رؤیا» به ترتیب حائز رتبه اول و سوم شدند. در بخش ایده‌شو نیز گروه «فراز» و «مصطفی قلی‌پور» انتخاب شدند.

منبع

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *